اختلافات خانوادگي، جان پسر6 ساله را گرفت فرمانده انتظامي بابلسر خبرداد: بازداشت زن‌عموي مقتول به اتهام قتل

فرمانده انتظامي بابلسر از دستگيري زني كه به دليل اختلافات خانوادگي ، پسر شش ساله برادر همسرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ طبري در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر افزود: در پي مراجعه فردي به كلانتري 11 شهرستان بابلسر مبني بر اين‌كه پسر شش ساله‌اش از ساعت 11 صبح روز جمعه از منزل خارج شده و تاكنون مراجعه نكرده است، پس از دريافت مشخصات فرد مفقودي، ماموران اقدامات اوليه پليسي را براي يافتن «مبين» شش ساله آغاز كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر ادامه داد: در ادامه تحقيقات و بر اساس تماس‌هاي مردمي با سامانه 110 مبني بر فوت مشكوك يك كودك در بيمارستان، ماموران احتمال دادند اين دو موضوع به يكديگر مرتبط باشند و پس از انجام تحقيقات از مسئولان بيمارستان متوجه شدند، متوفي به علت خفگي در منزل عمويش جان خود را از دست داده و به بيمارستان منتقل شده است.

طبري، با اعلام خبر دستگيري متهم به قتل در كمتر از 24 ساعت، در تشريح جزييات آن به ايسنا گفت: پس از وقوع قتل، ماموران در تحقيقات و بررسي‌هاي اوليه از خانواده مقتول متوجه شدند، متهم به قتل كه «ميترا» نام دارد، به علت اختلاف خانوادگي با خانواده همسرش مرتكب اين جنايت شده و متواري است.

طبري ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي و استفاده از شگردهاي خاص پليسي، متهم به قتل را هنگام خروج از استان در يكي از محورهاي مواصلاتي شناسايي و دستگير كردند.

وي با بيان اينكه متهم در تحقيقات و بازجويي‌هاي فني پليسي به بزه انتسابي اعتراف كرده گفت: متهم به علت اختلاف خانوادگي با خانواده همسرش و به قصد انتقام از آنان مرتكب اين قتل شده‌است.

فرمانده انتظامي بابلسر افزود: در حال حاضر پرونده براي بررسي بيشتر موضوع در اختيار پليس آگاهي بابلسر قرار دارد.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9006-17514
  • خبرنگار : 71431