انتقام اينترنتي پس از ناكامي در ازدواج با صاحب‌كار

رييس پليس فتاي فرماندهي انتظامي زنجان از دستگيري دختر جواني كه در ازدواج با صاحب كارش شكست خورده و با طرح نقشه‌اي قصد متلاشي كردن زندگي وي را داشت، خبرداد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سرگرد نصرالله اميري با بيان اينکه صاحب آموزشگاهي از دريافت عكس‌ها و مطالبي از طريق ايميل كه خانواده‌اش را در آستانه فروپاشي قرار داده بود اعلام شكايت كرده است، اظهارکرد: پس از طرح شكايت بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

رييس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان زنجان ادامه داد: پليس در تحقيقات خود متوجه شد فردي ايميل شاكي را به دست آورده و از اين طريق عكس‌ها و تصاوير دستكاري شده را به وي ارسال ‌كرده است.

اميري تصريح كرد: ماموران پليس فتا در نخستين مرحله، متهم را كه دختر جواني بود، شناسايي كردند و پس از جمع‌آوري دلايل و مدارك لازم، وي را دستگير و به پليس فتا منتقل كردند.

اميري خاطرنشان كرد: با دستگيري متهم، مشخص شد وي پيشتر در آموزشگاه شاكي مشغول به كار بوده و از اين طريق ايميل وي را به دست آورده و اقدام به ارسال تصاوير دست كاري شده كرده است.

وي با بيان اينكه در بازجويي‌هاي به عمل آمده متهم علت و انگيزه خود را ازدواج با شاكي عنوان كرده است گفت: متهم وقتي متوجه مي‌شود وي با دختر ديگري ازدواج كرده است، به وي حسادت كرده و تصميم گرفته با دستكاري تصاوير و ارسال آنها فرد مورد علاقه‌اش را اذيت كند.

رييس پليس فتاي فرماندهي انتظامي زنجان خاطرنشان كرد: با اين اقدام متهم، خانواده شاكي در معرض فروپاشي بود كه اقدام به موقع پليس در شناسايي و دستگيري متهم از اين اتفاق جلوگيري كرد.

وي به شهروندان توصيه كرد: رمز عبور، پست الكترونيك و اطلاعات شخصي خود را در اختيار ديگران قرار ندهند.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9006-16752
  • خبرنگار : 71431