طراحي گريم سريال «ستايش» در گفتوگو با مسعود ولدبيگي «به دليل نوع سيستم تلويزيون چهرهي ستايش سرخ ديده ميشود»
طراح گريم سريال «ستايش» دربارهي اينكه چرا تفاوت گريم و آرايش در اين سريال محسوس نيست و بازيگر نقش «ستايش» اغلب با آرايش ديده ميشود؟ گفت: در سريال «ستايش» اين طور نيست كه شخصيت اصلي در يك صحنه آرايش داشته باشد و در يك صحنه نداشته باشد؛ آرايش «ستايش» در همهي صحنهها يكنواخت بوده است. مسعود ولدبيگي در گفتوگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بيان كرد: گاهي در يك سريال بازيگر نقشي غمانگيز دارد و در اثر يك خبر بد شوكه شده كه به تبع اين حالت، بازيگر مقداري رنگ پريدگي دارد. اما گاهي بازيگر در سريال نقش بيمار را بازي ميكند، در اين صورت بايد از آرايش فاصله بگيريم وسعي كنيم بازيگر را با آن چهرهاي كه بايد باشد گريم كنيم. اين گريمور ضمن تصديق گفتهي رييس سازمان صداوسيما مبني بر اينكه آرايش بازيگران به دليل نوع سيستم پخشكننده غليظ ديده ميشود، عنوان كرد: اگر ديده ميشود كه چهره «ستايش» سرخ است بيشتر به دليل نوع سيستم تلويزيون است وگرنه فرمي كه ما براي او انتخاب كرديم يك فرم روشن است و اصلا اين سرخي را ندارد. ولدبيگي با بيان اينكه مشخص نيست كه با پروژه «ستايش 2» همكاري داشته باشد، دربارهي تعداد زياد بازيگران اين سريال و سختي كار اظهار كرد: زماني كه براي گريم هر بازيگر صرف ميشود از قبل برنامهريزي ميشود اما اگر تعداد بازيگران زياد باشد، ما زمان بيشتري را براي گريم آنها صرف ميكنيم. وي كه طراحي گريم سريال ماه رمضان شبكه اول را هم بر عهده داشت، دربارهي تفاوت كار در «سقوط يك فرشته» با «ستايش» نيز خاطر نشان كرد: ما براي «سقوط يك فرشته» نزديك به 75 ساعت به طور مدام كار ميكرديم چون زمان كمي داشتيم و اين كار را سخت ميكرد در حالي كه در «ستايش» اين طور نبود. مسعود ولدبيگي در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا مبني بر اينكه شتابزدگي يك پروژه چقدر ميتواند بر روي كيفيت گريم تاثيرگذار باشد؟ عنوان كرد: در پروژههايي كه شتابزدگي وجود دارد با اينكه فرصت كم است و كار بايد سريع انجام شود، اما سعي ميكنيم كار را خوب انجام دهيم تا بر روي كيفيت و نوع گريم تاثير نگذارد. انتهاي پيام