سارقان خودروي مجري تلويزيون دستگير شدند

باند چهار نفره سارقان لوازم داخل خودرو كه خودروي مجري معروف تلويزيون را نيز مورد دستبرد قرار داده بودند، متلاشي شد.

به گزارش خبرنگار«حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با حضور مجري شبكه سه به كلانتري گاندي پرونده‌اي تحت عنوان سرقت در اوايل مرداد ماه پيش روي ماموران پليس گشوده شد.

اين مجري و گوينده اخبار به ماموران گفت كه خودروي خود را در كنار يكي از خيابان‌هاي فرعي پارك و هنگامي كه مراجعه كرده است متوجه شده كه در خودرو به روش خاصي تخريب و وسايل داخل خودرو به همراه مداركش به سرقت رفته است.

با ثبت شكايت اين مجري، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت. ماموران تحقيقات خود را براي شناسايي سارق يا سارقان احتمالي آغاز كرده كه گزارشي از فعاليت گروهي از سارقان در محدوده حوزه استحفاظي ماموران كلانتري گاندي گزارش شد كه براين اساس ماموران در بررسي‌هاي اوليه براي تعيين صحت و سقم به آن بررسي پرداخته و متوجه شدند يك باند از سارقان لوازم و محتويات داخل خودرو در يكي از واحدهاي مسكوني خيابان آفريقا سكونت و به فعاليت‌هاي مجرمانه خود در شمال تهران اقدام مي‌كنند.

با صحت گزارشات دريافتي، ماموران مراتب را به دادسراي ناحيه سه گزارش كرده كه بر اين اساس پس از گرفتن حكم ورود به مخفي‌گاه، ماموران تجسس كلانتري با زير نظر گرفتن محل، وارد مخفي‌گاه سارقان شده و چهار عضو اين باند به اسامي (بابك)،‌(رضا)، (علي‌رضا) و (محسن) را دستگير كردند.

ماموران در بازرسي از مخفي‌گاه آنان مقادير زيادي اموال مسروقه، وسايل و مدارك شناسايي مجهول‌ و همچنين مدارك مجري معروف تلويزيون را به همراه يك دستگاه خودروي سواري پرايد مسروقه كشف و ضبط كردند.

سارقان با انتقال به كلانتري ضمن اعتراف به بزه انتسابي عنوان كردند كه خودروهايي از نوع پژو206 و پرايد را در مناطق خلوت شناسايي و پس از اطمينان از امن بودن محيط، با يك ديلم در خودرو را تخريب و وسايل داخل خودرو را به سرقت مي‌بردند.

به گزارش ايسنا، تاكنون بيش از 20 مالباخته از متهمان شكايت كرده و پرونده به همراه متهمان براي انجام تحقيقات تخصصي در اختيار پليس آگاهي قرار گرفته‌اند.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9005-11714
  • خبرنگار : 71368