پدرام فريوسفي اظهار اميدواري كرد: اركستر ملي ايران هرچه زودتر خصوصي شود و بدون ارتباط با جايي بتواند راحتتر كار كند.
اين هنرمند دربارهي اجراي اركستر ملي ايران در سالن برج ميلاد با بيان اين مطلب به خبرنگار بخش موسيقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،گفت: در اين سه شب اجراي خوبي را پشت سر گذاشتيم. اما شب سوم از همه نظر بهترين شب بود، چه از نظر مخاطبان و چه حال و هواي نوازندگان.
كنسرت مايستر اركستر ملي ايران با اشاره به وضعيت سالن ميلاد، ادامه داد: سالن «ميلاد» از نظر تجهيزات، سالن خوبي است اما براي اجراي گروههاي اركستر طراحي نشده است. صدابرداري سالن خوب بود اما به هر حال صداها طبيعي نبود.
وي تصريح كرد: براي اجراي اركسترها نبايد بين سازها ميكروفون گذاشت اما در اين كنسرت از ميكروفون استفاده شد و اين يك شيوهي غلط است كه شرايط سالن برج ميلاد ايجاب ميكرد، به هر حال صدايي كه ما دنبالش هستيم در هيچ يك از سالنها نيست.
پدرام فريوسفي در بخش ديگري از سخنانش گفت: استقبال تماشاچيان از كنسرت اركستر ملي خيلي خوب بود و فكر نميكردم سالن تا اين اندازه مملو از جمعيت شود.
وي در عين حال مطرح كرد:آرزو دارم تك تك كساني كه به كنسرت ميآيند بدانند براي چه اجرايي آمدند و چه توقعي بايد از اين نوع موسيقي داشته باشند. به هر حال بروشور كنسرت ما حاوي اطلاعات كامل بود كه در اختيار همه قرار گرفت اما من بعد از اجرا چيزهايي شنيدم كه خوشايند نبود، يعني بدون اينكه بدانند آهنگساز چه كسي است،سخناني مطرح ميشد.
پدرام فريوسفي در پايان با بيان اينكه تمرينات خوبي پيش از اجرا داشتهاند به ايسنا گفت: برديا كيارس بهترين گزينه براي رهبري اركستر ملي است و عليرضا قرباني نيز ارتباط خوبي با اعضا برقرار كرده است.همچنين آقاي رجب پور نيز واقعا مدير خوبي هستند.
انتهاي پيام