اطلاعيه سازمان تبليغات اسلامي به مناسبت حلول ماه مبارك رمضان

در آستانه حلول ماه مبارك رمضان، روابط ‌عمومي سازمان تبليغات اسلامي با صدور پيامي، فرارسيدن ماه مبارك رمضان را به عموم مردم تبريك گفت و قبولي طاعات و عبادات آنها را در اين ماه پربركت آرزو كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين پيام آمده است:

 رمضان ديگري فرا رسيده و بار ديگر مائده رحمت الهي در ميهماني خداوند گشوده شده است. فرصتي دوباره با ماست تا در يك ماه پرفضيلت ديگر از عمرمان طور ديگر باشيم و جور ديگر ببينيم. فرصتي سبز در كف داريم تا در معركه پيكار با نفس، با تواني مضاعف در باقي روزهاي سال نيز چنان كنيم و چنان باشيم كه مرضي اوست.

رمضان آمده است و نفس‌هايمان با نسيم سحرهايش گره خورده است. شوق هنگامه افطار و مناجات‌هايش در سينه‌هايمان جاري است. سرشار از لحظه‌هاي پرفيضي هستيم كه چشمه‌سار پاك بندگي‌اش، زنگار از سر و روي روح مي‌زدايد و جان ملول و خسته از كشاكش تمناهاي نفس اكنون مي‌تواند دمي در سايه‌سار درخت پرثمرش بياسايد.

رهيافتگان ضيافت و باريافتگان خوان كرمش سرمست شوري از جنس عالم معنا هستند كه مجالي يافته‌اند تا فارغ از هياهوي عادات و روزمرگي‌ها چندي مشام جان را به رايحه كلام حق بسپارند و شب‌هاي قدرش را قدر بدانند و مقام والايش را دريابند.

بر اساس گزارش روابط‌ عمومي سازمان تبليغات اسلامي، ماه ضيافت‌الله بر مبلغان دين و حافظان سنگر فرهنگ اسلامي نيز فرصتي نيكو است تا در موسم بهار قرآن همت خود را بر شناساندن گوهر اصيل معرفت حق مصروف بدارند و در گشايش هر چه بيشتر مسير توسعه فرهنگ ديني سعي بليغ نمايند.

پيشاپيش، طاعتتان مقبول و ميهماني‌تان بر سر سفره پرنعمت حضرت دوست مبارك‌ باد!

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 9005-07605
  • خبرنگار :