محكوميت ترور شهيد داريوش رضايي‌نژاد توسط انجمن دفاع از قربانيان تروريسم خاورميانه

انجمن دفاع از قربانيان تروريسم خاورميانه ترور شهيد داريوش رضايي‌نژاد را محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، انجمن دفاع از قربانيان تروريسم خاورميانه در بيانيه‌اي با محكوم كردن ترور شهيد داريوش رضايي‌نژاد و زخمي شدن همسر و فرزند وي در يك اقدام ضد انساني توسط تروريست‌ها، وقوع چنين فجايعي را نمادي از ماهيت جنايتكار گروه‌هاي تروريستي دانست كه با سنگدلي تمام قلبي عاري از انسانيت در برابر ديدگان كودكي پدرش را ترور مي‌كنند.

انجمن دفاع از قربانيان تروريسم خاورميانه در اين بيانيه ضمن ابراز هم‌دردي با خانواده شهيد رضايي‌نژاد و آرزوي سلامتي براي همسر و فرزند وي كه در اين حمله تروريستي دچار آسيب شدند،‌ معتقد است اقداماتي تروريستي به اين شكل كه خانواده‌اي را مورد سوء قصد قرار مي‌دهند و در برابر چشم فرزندي، پدر و مادرش را ترور مي‌كنند بي‌شك فجيع‌ترين نوع ترور است كه نشانگر ماهيت ضدانساني و جنايتكار تروريست‌هاست.

در اين بيانيه آمده است: وقوع چنين اقدامات تروريستي كه خانواده‌اي را مورد هدف قرار مي‌دهند نقاب از چهره واقعي گروه‌هاي تروريستي و حاميان زياده‌خواه آن‌ها بر مي‌دارد و خوي پليد آن‌ها را نمايان مي‌كند. و اين سوال را در ذهن‌ها ايجاد مي‌كند كه كودكي خردسال كه حتي معني ترور را نمي‌داند چرا بايد قرباني تروريسمي شود كه امروزه دستاويزي براي بازي‌هاي سياسي شده است.

به‌راستي چه كسي مي‌تواند پاسخگوي كودكي باشد كه پدر و مادرش در برابر چشمانش ترور مي‌شوند و او را در بهت و حيرتي هميشگي فرو مي‌برند و طعم تلخ يتيمي را به او مي‌چشانند. بسيار زيادنند از اين دست كودكاني كه تروريست‌ها خانواده‌هاي‌شان را ترور كرده‌اند و چه بسيار كودكاني كه خود قرباني اين پديده شوم شده‌اند. و چه اسفناك كه نهادهاي حقوق بشري در سرتاسر جهان تنها نظارگر وقوع چنين فجايعي هستند و گروه‌هاي تروريستي بي‌آن كه محدوديتي داشته باشند به اقدامات ضدانساني خود در لواي حمايت‌هاي برخي دولت‌ها و نهادهاي بين‌المللي ادامه مي‌دهند.

عصر روز گذشته داريوش رضايي‌نژاد، به همراه همسر و دختر خردسالش، مقابل در خانه‌شان و در درون خودروي سواري خود مورد هدف تروريست‌ها قرار گرفتند. بر اثر اين حمله تروريستي داريوش رضايي‌نژاد شهيد شد و همسرش بر اثر جراحات وارده به بيمارستان منتقل شد.

انجمن دفاع از قربانيان تروريسم خاورميانه ضمن ابراز هم‌دردي با خانواده شهيد رضايي‌نژاد و جامعه علمي از نهادهاي مسوول جمهوري اسلامي مي‌خواهد تا عاملان و آمرين چنين اقداماتي را هر چه سريع‌تر شناسايي و به مجازات برسانند، اين انجمن هم‌چنين خواستار همكاري و همراهي بيش‌تر سران كشورها و سازمان‌هاي بين‌المللي براي برخورد جدي‌تر با تروريسم و استفاده ابزاري نكردن از اين پديده شوم هزاره سوم است.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲ مرداد ۱۳۹۰ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 9005-01348
  • خبرنگار : 90068