با تشريح حادثه «تجاوز گروهي به يك زن در كاشمر» فرمانده انتظامي خراسان رضوي به ايسنا خبرداد: دستگيري تمامي 13 متهم سابقه‌دار حادثه ارجاع متهمان به مراجع قضايي

فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي با تشريح جزييات حادثه تجاوز گروهي به يك زن در كاشمر از دستگيري تمامي متهمان اين حادثه خبر داد.

سردار اميري‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره جزييات تجاوز گروهي به يك زن در روستاي قوژد اظهار كرد: اين حادثه سوم ارديبهشت‌ماه امسال و حدود ساعت 20 در خروجي شهر كاشمر كنار جاده روستاي قوژ‌د رخ داده است.

وي ادامه داد: بر اساس اظهارات قرباني پرونده، وي با فردي در حال صحبت كردن در منطقه مورد نظر بوده كه ناگهان دو موتورسوار به آنان حمله كرده و با ضرب و جرح و تهديد چاقو، اين خانم را به يك باغ برده و چند نفر از همدستانشان نيز به آنان ملحق شده و وي را مورد تعرض قرار دادند.

اميري‌مقدم با اعلام اينكه بر اساس ادعاي اين زن 13 نفر در اين باغ، وي را مورد تعرض قرار دادند، گفت: ماموران به محض اعلام شكايت وارد عمل شده و 13 متهم اين پرونده كه داراي سابقه كيفري موثر هستند را با هويت مشخص دستگير و بعد از بازجويي و اخذ اعتراف  به مراجع قضايي تحويل دادند.

وي با بيان اينكه قرباني اين پرونده كه داراي دو فرزند است و همسرش اعتياد دارد، به ايسنا گفت: طبق گفته قرباني حادثه، شوهرش او و فرزندانش را رها كرده بود و بر همين دليل وي درخواست طلاق هم كرده بوده است.

به گفته اميري‌مقدم، پليس همچنان در حال بررسي زواياي پنهان اين پرونده است.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9003-18244
  • خبرنگار :