جديدترين آمار فروش «جدايي نادر از سيمين» و «اخراجي‌ها3»

از ميان فيلم‌هاي اكران نوروزي امسال، فيلم سينمايي «اخراجي‌ها3 » به فروشي بالغ بر سه ميليارد دست يافته و «جدايي نادر از سيمين» هم تاكنون بيش از يك و نيم ميليارد تومان فروش داشته است.

علي سرتيپي مدير عامل فيلميران در گفتگويي با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اعلام كرد: فيلم سينمايي «اخراجي‌ها3» ساخته مسعود ده‌نمكي با در اختيار داشتن 30 سالن در تهران و 70 سينما در شهرستان‌ها تاكنون به فروشي بالغ بر سه ميليارد و 100 تومان دست يافته است كه از اين فروش يك ميليارد و 400 ميليون تومان متعلق به تهران و مابقي مربوط به شهرستان‌هاست.

وي درباره‌ي «جدايي نادر از سيمين» به كارگرداني اصغر فرهادي هم گفت: اين فيلم تاكنون با در اختيار داشتن 29 سالن در تهران و 22 سينما در شهرستانها توانسته است به فروشي بالغ بر يك ميليارد و 600 ميليون تومان دست پيدا كند كه از اين ميان يك ميليارد و 100 ميليون تومان مربوط به تهران و مابقي متعلق به شهرستانها محسوب مي‌شود.

سرتيپي در پايان گفت: فيلم سينمايي« اخراجي‌ها3» تاكنون دومين فيلم پرفروش بعد از انقلاب محسوب مي‌شود و پس از فيلم «اخراجي‌ها2» بيشترين فروش اين سالها را داشته است.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 9001-05768
  • خبرنگار : 71060