حضور230 امدادگر در مناطق زلزله‌زده كرمان دبير كل هلال احمر: پراكندگي روستاهاي زلزله‌زده امدادرساني را دشوار كرده است 500 تخته چادر ميان زلزله‌زدگان توزيع شد

دبير كل جمعيت هلال احمربا اعلام حضور230 امدادگر در مناطق زلزله‌زده گفت: 15 تيم امداد و نجات در منطقه امدادرساني مي‌كنند.

ظاهررستمي دبير كل جمعيت هلال احمر ايران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در خصوص نحوه امداد رساني به زلزله‌زدگان كرمان گفت: 500 تخته چادر در ميان زلزله‌زدگان توزيع شده است.

وي با بيان اينكه از صبح امروز 230 امدادگر در مناطق زلزله‌زده حضور دارند و به امدادرساني به زلزله‌زدگان مشغول هستند گفت: 15 تيم امداد و نجات در منطقه حضور دارند.

وي با اشاره به گستردگي و پراكندگي روستاهاي زلزله‌زده گفت: به دليل اينكه برخي از روستاها در مناطق صعب‌العبور و كوهستاني قرار دارند امكان امدادرساني به آنان دشوار است و به دليل نوع شرايط خاص منطقه حتي امدادرساني به وسيله بالگرد نيز امكانپذير نيست.

به گفته رستمي دو فروند بالگرد براي تسريع در امدادرساني به منطقه اعزام شده‌اند اما همچنان سيل كمك‌ها از هرمزگان، سيستان و كرمان ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ آذر ۱۳۸۹ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8909-18703
  • خبرنگار : 71368