عضو كميسيون فرهنگي مجلس درگفت‌وگوباايسنا: اين كميسيون قطعه‌قطعه كردن سازمان ميراث فرهنگي را به نفع كشور نمي‌داند

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: اين كميسيون قطعه‌قطعه كردن سازمان ميراث فرهنگي را به نفع كشور، سازمان و پرسنل آن نمي‌داند.

حجت‌الاسلام سيدرضا اكرمي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بيان كرد: ما در كميسيون فرهنگي دو كار انجام داديم؛ نخست اين‌كه گزارش نگراني و نارضايتي برخي افراد از سازمان ميراث فرهنگي را گرفتيم و نوشته‌هاي آن‌ها را خوانديم. پس از آن، جلسه‌اي را با حضور رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري برگزار كرديم و صحبت‌هاي او را شنيديم.

او ادامه داد: در نهايت، اين جلسه و صحبت‌ها بدون جمع‌بندي به پايان رسيد و ما منتظر مانديم تا زمان بگذرد و بازتاب اين تغيير و جابه‌جايي به استان‌هاي اصفهان و فارس و ماندگاري برخي كارمندان را در تهران ببينيم.

وي اظهار كرد: به‌طور كلي، با قاطعيت مي‌گويم كميسيون فرهنگي با اين‌گونه قطعه‌قطعه كردن سازمان ميراث فرهنگي مخالف است و اين كار را به نفع كشور و سازمان ميراث فرهنگي نمي‌داند.

روز گذشته نيز يك كارشناس حقوقي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا بيان كرد: سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به بهانه‌ي شلوغ‌ بودن تهران، مانند گوشت قرباني چند تكه شد و در كنار آن، هزينه‌هايي شد كه اصلا نمي‌ارزيد. در اين شرايط، تكه‌تكه كردن سازمان ميراث فرهنگي اشتباه بود.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ آذر ۱۳۸۹ / ۰۸:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8909-18143
  • خبرنگار : 71219