جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب طي بيانيه‌اي اعلام كرد؛ محكوميت ترور دو استاد دانشگاه شهيد بهشتي

جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب با صدور بيانيه‌اي ترور دو استاد دانشگاه شهيد بهشتي را محكوم كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانيه آمده است: بار ديگر دستان ناپاك استكبار به خون پاكاني از سلاله قهرمانان و از تبار خدمتگزاران به اسلام و انقلاب آلوده گشت و اهداف پليد اين مظاهر شر و فساد را براي جهانيان آشكارتر نمود.

استكبار جهاني و در راس آن آمريكاي جنايتكار و اسرائيل غاصب كه در ظاهر از منتقدين تروريسم بوده و براي امحاء آن به اقصي نقاط جهان لشكركشي و دست اندازي مي‌نمايند، در نهان خود از حاميان اين پديده شوم هستند و گاه و بيگاه براي دست يابي به اهداف پليد و استعمارگرانه خود به آن متوسل مي‌گردند، اما دشمنان اسلام و انقلاب بايد بدانند كه خون پاك و مطهر شهدا انقلاب اسلامي را بيش از پيش بيمه مي‌كند و پيشرفت و تعالي كشور را سرعت و توسعه مي‌بخشد. ترور ناجوانمردانه دو استاد ارزشمند كشور كه منجر به شهادت استاد دكتر مجيد شهرياري و مجروحيت استاد دكتر فريدون عباسي گرديد، از سويي نشانه عجز وم ناتواني دشمنان انقلاب اسلامي و از سوي ديگر نشانه توسعه و پيشرفت و جهش علمي كشور عزيز اسلاميمان است. اين گونه اعمال تروريستي و به شهادت رساندن نخبگان كشور نه تنها باعث توقف و يا كاهش پيشرفت علمي كشور نمي‌شود، بلكه نهضت توليد علم كه خواست رهبر فرزانه انقلاب از متخصصين و دانشگاهيان كشور است را توسعه مي‌بخشد؛ چرا كه خون پاك اين عزيزان درخت استقلال و آزادي كشور راآبياري و عزم بازماندگان را در جلوگيري از به هدر رفتن خونشان راسختر مي‌نمايد.

جبهه اصول‌گرايان اصلاح طلب ضمن محكوم نمودن اين عمل غيرانساني و ناجوانمردانه، اين ضايعه عظيم را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده‌هاي معزز و بزرگوار اين عزيزان، جامعه دانشگاهي كشور و آحاد ملت شريف ايران تسليت عرض مي‌نمايد.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۹ آذر ۱۳۸۹ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8909-05715
  • خبرنگار :