محكوميت ترور دو استاد دانشگاه شهيد بهشتي از سوي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي شيراز

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي شيراز با صدور بيانيه‌اي ترور دو استاد دانشگاه شهيد بهشتي را محكوم كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانه آمده است:

با تبريک شهادت و جانبازي دو انسان فرهيخته به پيشگاه مقدس حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه و رهبر فرزانه انقلاب و خانواده هاي معززشان و ملت شريف ايران، که آري ما شاگردان مکتب حسيني تربيت شدگان کانون انسان ساز زينبي هر مصيبت حاصله از دشمنان عليه حقيقت را در مرام جانبازي و ايثار بجز جمله سراسر درس آموز (ما رأيت الاجميلا)ي حضرت زينب(س) در رساي شهادت اسوه انسانيت، تعبيري شايسته تر سراغ نداريم.

باري بار ديگر سايش بال‌هاي پرنده جانبازي و ايثارگري را در جبهه مبارزه و جهاد به گوش جان شنيديم و خريديم و باورمان از نو رنگ پذيرفت که هنوز دروازه شهادت باز باز است.

آري متأسفانه با ترور دو تن از دانشمندان هسته اي شهيد بهشتي شاهد بوديم که انديشه نشأت گرفته از شيطان نمي تواند ساکن بايستد و خود چون يوغي بر گردن حيوان‌هاي آدم نماي کور دل بي بصريت، متعصب، دست در دست اربابشان ننگي دگر بر تاريخ شرارت ها و قتل ها و جنايات خود افزودند تا ثابت کنند که دشمن انسان، دشمن رشد و تعالي و شکوفايي هنوز هست و دارد با طرح و پرداخت نقشه هاي خلاف انسانيت، خوي حيواني خويش را تقويت مي کنند و اينچنين اقداماتي شايد تسکيني بر آلام ناآرام آنان باشد. مسلماً مردم آگاه ايران مي دانند که اين قبيل اقدامات براي آن است که اينان ريشه اسلام را بزنند، ريشه حقانيت و حقيقت را بزنند، وگرنه همه جاي دنيا دانشمند و نخبه وجود دارد، چرا پيکان دشمنيشان سينه دانشمندان و نخبگان ايران اسلامي را نشانه رفته يقيناً در ذهن خطور خواهد کرد که در اين اسلام و در اين نظام چيزي هست که نمي گذارد، شيطان و ايادي مستکبر و استثمارگرش که متمسک به لباس حقوق بشر شده اند و خود را مدافع حقوق انسانها مي دانند، اما در نهان مي کنند آنچه بايد بکنند، نقشه هاي شومشان را که حاکي از بورژوازي و جهاني سازي حاکميت بورژواهاي سکولار با روحيه ظلم بر مردم ضعيف است پيدا کنند. آري اينها حاکي از اوج خباثت و دشمني است اينها توهم توطئه نيست، اينها حتي توطئه هم نيست، اينها جنگ و دشمني رودرو است. کي مي خواهيم بيدار شويم؟ کي؟.

و ما دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي شيراز قسم ياد مي کنيم به خون سرخ اين دانشمند شهيد، قسم مي خوريم تا آخرين قطره خونمان بايستيم و با حضوري محسوس تر در تمام عرصه هاي علمي، فرهنگي، سياسي... که همه زير نگين درخشان مذهب و ولايت منورند بيني شيطان و کاخ نشينان ايستاده بر گورستان کوخ نشينان را به خاک ذلت بماليم و راه تمامي شهيدان حق عليه باطل را ادامه دهيم. راهشان پر رهرو باد، انشاء الله.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۹ آذر ۱۳۸۹ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8909-05516
  • خبرنگار : 71356