نماينده دماوند در گفت‌وگوباايسنا: كمك به مردم پاكستان، جزيي از تفكر گسترش اسلام است براي مقابله با جبهه استكبار بايد همه متحدان خود را جمع كنيم

نماينده مردم دماوند و فيروزكوه گفت: كمك به مردم پاكستان جزيي از تفكر كلاني است كه براساس آن بايد با همه متحدان خود، كه با ما اعتقاد و اصول مشترك دارند، در مقابل استكبار جهاني مقاومت بيشتري داشته باشيم.

شاهرخ رامين در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در مورد تشكيل جبهه متحد اسلامي و ضرورت كمك به نياز مردم پاكستان، اظهار داشت: با تفكر اسلام وطني و گسترش اسلام بوده كه ما توانسته‌ايم اسراييل را در خاك خود محبوس كنيم.

به گفته وي، ما يك تضاد ريشه‌اي با جهان استكبار داريم، در سياست آنها چيزي جز « مادي‌گري» وجود ندارد، سياست در تعريف آنها « بدست آوردن، توسعه و حفظ قدرت» است و در اين نگرش جايي براي معنويت وجود ندارد. در حالي كه در سياست ما ‌ملاك « اميرمومنان حضرت علي(ع)» است.

وي با بيان اينكه ما با جهان استكبار اختلاف اساسي داريم به همين دليل هميشه بايد منتظر اصطكاك‌ها و تضادها باشيم، ‌افزود: از اين رو حتما بايد اقتدار لازم را داشته باشيم لذا محدود شدن ما به مرزهاي جغرافيايي يك اشتباه استراتژيك است.

وي تصريح كرد: براي اين‌كه بتوانيم در مقابل جبهه استكبار مقاومت كنيم مي‌بايست همه متحدان خود، كه با ما اعتقاد و اصول مشترك دارند، را در اين جبهه جمع كنيم تا بتوانيم در مقابل اين اصطكا‌ك‌ها و تنش‌ها مقاومت بيشتري و ضربه‌پذيري كمتري داشته باشيم.

به اعتقاد وي، كمك به مردم پاكستان، يك جزيي از اين تفكر كلان است. كما اينكه اگر اين تفكر را در مورد مردم فلسطين و لبنان نمي‌داشتيم، ‌امروز اسراييل در خاك خودش حبس نمي‌شد و فرصت پيدا مي‌كرد كه ما را درگير جنگ ديگري مثل جنگ تحميلي كند.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-14061
  • خبرنگار : 71036