مديرکل سازمان تبليغات اسلامي در گفت‌وگو باايسنا: اهانت به قرآن بخشي از پروژه اسلام‌ستيزي در جهان بوده است

مديرکل سازمان تبليغات اسلامي خراسان جنوبي اهانت به قرآن را بخشي از پروژه اسلام هراسي عنوان کرد که امروزه به اسلام ستيزي منجر شده است.

حجت‌الاسلام کاظم لطفيان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه خراسان جنوبي، گفت: از زماني که قرآن با خداپرستي سامانه فکري مردم را بدست گرفت عده‌اي که بساط کاري آن‌ها بر چيده شد به مقابله با قرآن برخاستند و اين امر در قالب آزار و اذيت پيامبر بود.

وي افزود: اين مبارزه از ابتداي تاريخ وجود داشته و از آن جا که آيات قرآن مامن قلب‌هاي مومنان و آزادي‌خواهان جهان شده است براي اين‌که به اهداف استکبار ستيزي خود برسند بخشي از آيات قرآن که مربوط به جهاد و مبارزه فکري امت با افکار الحادي است، تحت عنوان فرقان الحق ارائه دادند تا اسلام را دين خشونت معرفي کنند، ولي با عدم اقبال مسلمانان و مردم مواجه شدند و موفق نشدند.

مديرکل سازمان تبليغات اسلامي خراسان جنوبي اظهار داشت: دشمنان وقتي ديدند نمي‌توانند کاري در مقابل قرآن انجام دهند به هتک حرمت قرآن پرداختند.

لطفيان افزود: همانطور که خدا در چهارده قرن قبل حافظ قرآن بوده باز هم از آن حفاظت خواهد کرد.

وي خاطرنشان کرد: نور قرآن در همه جا گسترده شد و کسي جلودار آن نيست و ما بايد هوشيارانه با منطق پيامبر و اميرالمومنين با اين دشمنان برخورد کنيم.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-13825
  • خبرنگار :