مديرکل تبليغات اسلامي استان قم: آموزه‌هاي وحياني با حرکات سخيفانه آسيب نمي‌بيند

مديرکل تبليغات اسلامي استان قم با محکوم‌کردن عمل نابخردانه کشيش آمريکايي در آتش‌زدن قرآن کريم، گفت: آموزه‌هاي وحياني با چنين حرکات سخيفانه‌اي آسيب نمي‌بيند.

به گزارش ايسنا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمين عباس اسکندري با بيان اين که اهانت به ساحت مقدس قرآن کريم و اسلام عزيز نه براي اولين بار است که از سوي عناصر کوردل و سيه‌روي رخ مي‌دهد و نه آخرين بار خواهد بود، ابراز داشت: همگان مي‌دانند که معمولا زماني چنين حوادثي رخ مي‌دهد که خورشيد عالم تاب قرآن کريم با درخشش خود جهان را روشن و خفاشان را مي‌آزارد.

وي اضافه کرد: سوزاندن اين گنجينه ذي قيمت الهي گرچه دل حق باوران را مي‌سوزاند و به درد مي‌آورد، تاثيرگذاري آن بر جان و روان انسان‌هاي مستعد و مورد توجه قرار گرفتن آن نزد اهل خرد و انديشه، موجبات عصبانيت ستمگران و جباران روزگار را فراهم ساخته است.

مشاور رئيس سازمان تبليغات اسلامي با بيان اين‌که زمينه اقبال جهاني نسبت به مکتب حيات‌بخش اسلام فراهم شده است و دنياي غرب به خصوص اروپا به شدت تشنه معارف انسان‌ساز اسلام عزيز است، تاکيد کرد: اگر نور رسالت و آموزه‌هاي وحياني با چنين حرکات سخيف و جاهلانه آسيب مي‌ديد با گذشت بيش از هزار و 400 سال بايد از اسلام و قرآن اثري باقي نمانده باشد.

براساس گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي قم، حجت‌الاسلام والمسلمين اسکندري درپايان خاطرنشان كرد: تجربه نشان داده است که هر چقدر معاندين در جهت خاموش نمودن نور الهي تلاش بيشتري نموده‌اند درخشش و نورافشاني آن در بين ملت‌ها بيشتر شده است و انسان‌هاي زيادي به اسلام گرويده‌اند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-13543
  • خبرنگار :