تجري درگفت‌وگوباايسنا: *اهانت به قرآن ماهيت واقعي هيات حاکمه آمريکا را نمايان کرد *کشورهاي اسلامي در رابطه‌ خود با آمريکا تجديد‌نظر كنند

نماينده قصرشيرين، گيلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شوراي اسلامي گفت: اهانت به قرآن کريم، ماهيت واقعي دولتمردان و هيات حاکمه آمريکا را نشان داد.

فرهاد تجري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه کرمانشاه، با محکوم کردن اهانت به قرآن کريم، اظهار داشت: اين اقدام ضد انساني به خوبي ماهيت منافقانه اوباما و هيات حاکمه آمريکا را نمايان کرد و مشخص ساخت که اوباما برخلاف گفتارش که در جمع مسلمانان از کمالات دين اسلام سخن مي‌گويد و بدين ترتيب مي‌خواهد افکار عمومي جهان را تحت الشعاع قرار دهد، در عمل در مقابل چنين اهانتي واکنش جدي از خود نشان نمي‌دهد.

وي افزود: اين اهانت به خوبي نشان داد آمريکا که شعار آزادي انديشه و دموکراسي سرمي‌دهد و ادعاي احترام به عقايد را دارد و با اين شعارها و همراهي افکار عمومي به اقدامات توسعه طلبانه خود مي‌پردازد، نتوانست از حقوق قشر عظيم مسلمانان دفاع کند و در اين کشور به راحتي به اعتقادات مسلمانان اهانت صورت گرفت.

عضو مجمع نمايندگان استان کرمانشاه ادامه داد: اين اهانت بايد تذکري براي مسلمانان نيز باشد و بدانند که اگر شخصيت‌هايي نظير امام(ره) و مقام معظم رهبري تذکراتي در باب رابطه با آمريکا و سياست‌هاي اين کشور مي‌دهند نه از باب يک موضع گيري مقطعي است، بلکه يک اصل منطقي و اثبات شده مي‌باشد. وقتي امام (ره) مي‌گويد رابطه ما با آمريکا يک رابطه گرگ و ميش است، يعني تفکر هيات حاکمه آمريکا که دنبال ترويج فساد است با تفکر انسان ساز اسلامي در تعارض کامل قرار دارد.

اين نماينده مجلس اين اهانت را يک درد براي مسلمانان جهان و يک ننگ بر دامن هيات حاکمه آمريکا دانست و گفت: اميدوارم کشورهاي اسلامي يک تجديدنظر در رابطه‌شان با آمريکا داشته باشند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-13288
  • خبرنگار :