سازمان تبليغات اسلامي درپي هتك حرمت قرآن اعلام كرد: نور خدا خاموش شدني نيست

در پي به آتش كشيده شدن قرآن در برخي از ايالت‌هاي آمريكا، سازمان تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي ضمن عرض تسليت اين مصيبت بزرگ به محضر حضرت صاحب‌الامر(عج)، مقام معظم رهبري و عموم مسلمانان جهان به ‌ويژه ملت آزاده‌ ايران، جسارت و اهانت به قرآن كريم و قرآن‌سوزي توسط عده‌اي رجّاله‌ي هتاك را كه با پشتيباني سردمداران آمريكايي و صهيونيستي صورت گرفته است، شديداً محكوم كرد.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي در اين اطلاعيه آمده است:

هنگامي كه پرده‌هاي ظلمت و تاريكي بر آفاق سايه مي‌گسترد، تنها نور است كه قدرت هدايت دارد و كلام قدسي وحي كه در نورافزاترين كتاب جهان يعني قرآن كريم تجسم يافته، سرشار از معارف نوراني است. انوار جهان‌تاب آن،‌ دست انساني را كه از سراپرده ملكوت بر اين خاك پراضطراب تنزل يافته است مي‌گيرد، تا حجاب‌ها را از ديدگانش بزدايد و در پرتوش شاهراه سعادت را از بيراهه‌هاي ظلمت به وي بازشناساند. در اين ميان، همواره انسان‌هاي كوردلي نيز وجود داشته‌اند كه تاب ديدن انوار معرفت را نياورده و از نور حقيقت گريزان بوده‌اند. اما خورشيد را چه باك كه مُشتي خفاش شب‌پرست چشم ديدنش را نداشته باشند.

شب‌پره گر وصل آفتاب نخواهد / رونـق بـازار آفـتـاب نــكـاهـد

هنگامي كه زمزمه سوزاندن قرآن كريم طي فراخوان ضلالت‌بار کشيش آمريکايي براي آتش‌زدن بزرگ‌ترين كتاب هدايت و معجزه‌ي مبين حضرت‌ خاتم‌الانبياء(ص) در سالروز 11 سپتامبر، در ميان اخبار رسانه‌ها و خبرگزاري‌هاي جهان جاي گرفت، هرگز گردي بر دامن پرعظمت قرآن كريم ننشست، چراكه عظمت اين كتاب هدايت، طي قرن‌ها پرتو‌افكني بر آفاق و انفس، چنان است كه با اين رفتارهاي كودكانه، مكدر نمي‌گردد؛ چنانكه في‌المثل كسي بخواهد با روشن كردن آتش و ايجاد دود، جلوي تابش و نورافشاني خورشيد را بگيرد. اما آنچه كه اين روزها دل‌هاي مسلمين جهان را در جاي جاي اين كره خاكي به درد آورده است، اسلام‌ستيزي سياست‌بازان جهانخواري است كه تيغ اسلام‌هراسي‌شان اين‌ بار به ظاهر از آستين يك كشيش دون‌پايه بيرون آمده بود؛ كه با واكنش جانانه امت اسلامي در سراسر جهان، مجبور به عقب‌نشيني شد. اما از آنجا كه كفر جهاني هرگز دست از شيطنت و دسيسه‌پردازي عليه اسلام برنمي‌دارد، بالاخره به دست ايادي خود، اين توطئه شوم را جامه‌ي عمل پوشاند و اين عمل ننگين را در پوشش ارتكاب توسط افراد عادي به انجام رساند. ولي سران استكباري غرب خوب مي‌دانند كه جهان اسلام و امت اسلامي بيدار، دست‌هاي پشت پرده‌ي اين جنايت را به وضوح مي‌شناسند و در مقابل اين اهانت بزرگ عليه بزرگترين مقدسات خود ساكت نخواهند نشست.

سازمان تبليغات اسلامي ضمن عرض تسليت اين مصيبت بزرگ به محضر حضرت صاحب‌الامر (عجل‌الله ‌تعالي ‌فرجه‌الشريف)، مقام معظم رهبري و عموم مسلمانان جهان به‌ويژه ملت آزاده‌ ايران، جسارت و اهانت به قرآن كريم و قرآن‌سوزي مشتي رجاله‌ي غربي هتاك را كه با پشتيباني سردمداران آمريكايي و صهيونيستي صورت گرفته شديداً محكوم كرده و عاملان اين عمل ضلالت‌بار را مخاطب راستين اين آيه‌ي روحبخش قرآن كريم مي‌داند كه تصريح دارد كافران مي‌خواهند نور خدا را با بازدم نفس‌هايي كه از دهانشان بيرون مي‌دهند خاموش كنند، غافل از آن كه نور خدا خاموش شدني نيست؛ (يريدون ليطفئوا نور الله بأفواههم و الله متم نوره و لو كره الكافرون).

اين سازمان همچنين بر لزوم عكس‌العمل هوشيارانه ملت‌هاي مسلمان و دولت‌هاي اسلامي در برابر اين تهاجم بي‌سابقه از سوي دشمنان اسلام، تأكيد مي‌ورزد.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-12945
  • خبرنگار :