بيانيه‌ي ستاد نماز جمعه‌ي تهران در محكوميت اقدام موهن عوامل استکبار در اهانت به قرآن کريم

ستاد نماز جمعه تهران با اعلام بيانيه‌اي اقدام موهن عوامل استکبار در اهانت به قرآن کريم را محكوم كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بيانيه آمده است:

يك بار ديگر زخم كهنه جهان اسلام خون گريست و عرش الهي به لرزه درآمد، زيرا سران صهيونيستي غرب در نهايت خباثت و عداوت با مكتب انبياء، اقدام به جسارتي وقيحانه نمود و قرآن كريم، اين كتاب كامل انسان‌سازي و مهمترين معجزه نبي مكرم اسلام (ص) را به آتش كشيد كه خود نوعي سوء تعليم كليساي مدرن و معاصر را در راستاي اسلام ستيزي معرفي مي‌نمايد.

پروژه قرآن سوزي نماد بارزي از چهره منسوخ و نخ‌نماي ليبرال دموكراسي در غرب مي‌باشد كه ناكامي‌هاي خود و هم‌پيمانانشان را اين چنين سرپوش مي‌گذارند، چرا كه رژيم صهيونيستي سفاك و غرب به ظاهر متمدن شياد هر دو با اصل اسلام ناب محمدي و متن محكم آن مشكل دارند و لذا سران كاخ سفيد مي‌بايست پاسخگوي اعمال شرم‌آور خود در مقابل مردم دنيا و به ويژه مسلمانان باشند.

اين حركات سخيف نشان از نگراني دشمنان درمانده قرآن از رشد و تعالي مكتب فرهنگ‌ساز اسلام عزيز دارد كه تنفر جهاني از آمريكاي جنايتكار را روزافزون مي‌نمايد و آتشي را كه آنان با اين عمل شيطاني برافروختند، دامان طراحان آن را خواهد گرفت و در قعر اين آتش گرفتار خواهند شد. زيرا توهين به قرآن كريم در حكم توهين به همه اديان الهي است كه در نهايت دولت ايالات متحده آمريكا با اين عمل ضد ديني ريشه‌هاي پوسيده خود را در تاريخ براي هميشه سوزاند و شكستي فناگونه را براي خود رقم زد.

از اين رو ستاد نماز جمعه تهران ضمن محكوم نمودن شرارت‌ها و ترفندهاي استكبار ملحد در نابود سازي فرهنگ غني مكتب اسلام و قرآن، اين حرمت‌شكني و مصيبت عظمي را به حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري، مراجع عظام، علماي بزرگوار و مردم شريف ايران اسلامي تسليت گفته و اعلام مي‌دارد كه خروش انسانهاي آزاده عالم، پاسخي محكم و قاطع به جنايات آنان خواهد بود.

                    ما زنده به آنيم كه آرام نگيريم                         موجيم كه آسودگي ما عدم ماست

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۱ شهریور ۱۳۸۹ / ۲۰:۳۴
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8906-12915
  • خبرنگار :