نماينده مردم نيشابور در گفت‌وگو با ايسنا: هتك حرمت قرآن از سوي لابي‌هاي صهيونيستي حمايت مي‌شود

نماينده مردم نيشابور در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به هتك حرمت قرآن در آمريكا گفت: دولت آمريكا با اين اقدام، حقوق بيش از يك ميليارد مسلمان جهان را ناديده گرفت.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا - منطقه خراسان، حجت‌الاسلام علي حسيني، با بيان اين مطلب، اظهار داشت: جهان استكبار قدرت اسلام را در حوادثي چون جنگ 22 روزه غزه، جنگ 33 روزه حزب‌الله، حركت بيدار‌دلان جهان براي كمك به مردم غزه در ماجراي كاروان آزادي و ... كه به ‌بركت روز جهاني قدس اين يادگار امام(ره) اتفاق افتاد دريافته، لذا مي‌توان يكي از دلايل اين عمل وقيحانه را نوعي مبارزه با روز قدس دانست.

وي ادامه داد: آن‌ها از اين‌كه جريان اسلام، مقاومت و انتفاضه به شدت پيش مي‌روند، در هراسند و از اين رو با سوزاندن قرآن كريم به عنوان نماد دين مبين اسلام مي‌خواهند افكار عمومي جهان را به مبارزه با اسلام و قرآن سوق دهند.

حسيني با پرداختن به اين‌كه اين عمل وقيحانه دلايل مختلفي در پس پرده خود دارد، ادامه داد: انحراف افكار عمومي از نابساماني‌هاي موجود در آمريكا و جناياتي كه در كشورهاي ديگر انجام مي‌دهند، يكي ديگر از دلايل اين اقدام شرم‌آميز است.

وي با اشاره به رو به اضمحلال رفتن قدرت رييس جمهور آمريكا و خواست مردم اين كشور از او مبني بر بازگشت حيثيت از دست رفته اين مردم اظهار داشت: بهترين جا كه آن‌ها مي‌توانند پرچمي علم كرده و افكار عمومي را به سمت آن سوق دهند، حادثه 11 سپتامبر و تشديد افكار عمومي مبني بر ضديت با مسلمانان و اسلام است تا آن‌ها بتوانند به حيات خود ادامه دهند.

نماينده مردم نيشابور در مجلس با بيان اين‌كه ما براي تمام كتب آسماني و اديان الهي چون مسيحيت، يهوديت و ... احترام قائليم، گفت: ما اين افراطيون را جزو مسيحيت نمي‌دانيم، بلكه آن‌ها افردي هستند كه لابي‌هاي صهيونيستي حمايتشان مي‌كنند.

وي تصريح كرد: اين اقدام وقيحانه آن‌ها از سوي مدعيان دروغين شعار آزادي توسط تعداد بسيار قليلي از افراطيون در اصل ناديده‌گرفتن حقوق بيش از 1.3 ميليارد مسلمان جهان و توهين به آن‌ها است.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8906-12900
  • خبرنگار :