دستگيري دو برادر سارق مسلح

دو برادر شرور مسلح كه با تهديد از شهروندان شيرازي سرقت مسلحانه مي‌كردند، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش سرويس حوادث خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سرهنگ محمدي رييس پليس آگاهي استان فارس با اعلام اين خبر اظهار كرد: در پي شكايت يكي از شهروندان شيرازي مبني بر سرقت مسلحانه از وي و برادرش، اكيپي از كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي مسئول رسيدگي به پرونده شدند.

رييس پليس آگاهي فارس در ادامه افزود: اظهارات شاكيان حاكي از آن بود كه دو تن ناشناس با اسلحه كلاش و كلت كمري به باغ شخصي آنها حمله ور و با تهديد، ايجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت چندين ميليون تومان وجه نقد و تلفن همراه كردند.

وي افزود: با جمع‌آوري اطلاعات كارآگاهان اقدامات اطلاعاتي خود را آغاز و با استفاده از مالباختگان اقدام به ترسيم چهره فرضي مجرمان كردند و تصوير آن را در اختيار گشت‌هاي محسوس و نامحسوس پليس آگاهي قرار دادند.

وي گفت: در ادامه كارآگاهان پليس با اقدامات اطلاعاتي گسترده و تلاش بي‌وقفه و شگردهاي خاص پليسي موفق به شناسايي دو برادر به هويت (مجتبي ـ‌ الف) و (مصطفي ـ‌ الف) شده و در يك عمليات غافلگيرانه آنها را در محل اختفايشان دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند.

محمدي خاطرنشان كرد: متهمان در بازجويي‌ها با توجه به مواجهه حضوري با شاكيان به بزه انتسابي خود معترف و مالباختگان آنها را شناسايي كرده و تحقيقات درباره سرقت‌هاي احتمالي ديگر همچنان ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۱۲ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۰:۱۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8906-06822
  • خبرنگار :