دستگيري سارقي كه اموال مسروقه را به نامزد خود هديه مي‌داد!

ماموران نيروي انتظامي سارق كيف قاپي را كه اموال مسروقه را به نامزد و ديگراعضاي خانواده خود هديه، مي‌داده است دستگير كردند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عصر 21 مرداد سالجاري، ماموران گشت کلانتري 147 گلبرگ درحين گشت‌زني متوجه کيف قاپي توسط سرنشين يک دستگاه هوندا 125 شدند که با تعقيب و گريز موتورسيکلت را توقيف و راكب اين موتور بنام هوشنگ را نيز دستگيركردند.

متهم در بازجويي‌ها،علاوه براعتراف به ارتکاب ده‌ها فقره کيف قاپي به شيوه آويزان بري، به سرقت يک دستگاه موتورسيکلت هوندا 125 اعتراف کرده كه کارآگاهان در بازرسي از محل اختفاي متهم، موتورسيکلت مسروقه و اموال متعلق به افراد غير را كشف كردند.

کارآگاهان تحقيقات خود جهت شناسايي ديگر مالباختگان را در دستورکار قرار دادند که در طول اين مرحله از تحقيقات، متهم به نگهداري مقاديري از اموال مسروقه در منزل يکي از دوستان خود به نام «غلامرضا» اعتراف کرد.

با شناسايي مخفيگاه «غلامرضا»، کارآگاهان ضمن دستگيري غلامرضا در بازرسي از منزل وي موفق به کشف مقادير ديگري از اموال مسروقه شدند. همچنين ماموران در بازرسي از مخفيگاه دوم غلامرضا مقادير ديگري از اموال مسروقه را كشف و ضبط كردند.

اين متهم در ادامه اعترافات خود در خصوص نحوه آشنايي خود با هوشنگ به کارآگاهان گفت كه چند ماه پيش در هنگام خريد موادمخدر شيشه به صورت کاملا اتفاقي با هوشنگ آشنا شده است.

بنا به اضهارات غلامرضا، هرچند وقت يکبار هوشنگ با تعدادي كيف زنانه، حاوي پول به خانه وي آمده و از مي خواسته تا اين اموال را در داخل خانه‌اش نگهداري کند و در ازاي اين کار مواد مورد استفاده را تامين مي كرده است.

سرهنگ رضا موذن، رييس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر ضمن اشاره به اين موضوع که مقاديري از اموال مسروقه از اعضاي خانواده متهم اصلي پرونده کشف شده است گفت: متهم پس از ارتکاب سرقت اموال مالباختگان زن، در صورت وجود طلا و جواهرات و گوشي‌هاي تلفن همراه مدل بالا آنها را در اختيار اعضاي خانواده و نامزدش قرار داده که اين اموال نيز کشف گرديده است.

موذن با اعلام سوابق متهم اصلي پرونده گفت: متهم اصلي پرونده از مجرمان سابقه‌دار است که در عمده سرقت‌هاي خود تلاش داشته تا به شيوه آويزان بري و انتخاب خانم‌هايي که در کناره خيابان ها در تردد بوده‌اند اقدام به سرقت کيف همراه مالباختگان كنند.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۳ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8906-02334
  • خبرنگار : 71368