*آخرين خبر از محصول پرحاشيه ايراني ـ فرانسوي* تكليف تندر90 تا هفته آينده مشخص مي‌شود

جلسه تصميم‌گيري در خصوص وضعيت ادامه توليد تندر90 احتمالا تا هفته آينده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گزارش‌هاي رسيده حاكي از آن است كه جلسه نهايي براي تعيين تكليف وضعيت ادامه توليد تندر90 و تمركز يا عدم تمركز توليد اين خودرو حداكثر ظرف هفته آينده با حضور مديران عامل دو شركت خودروساز (ايران‌خودرو و پارس‌خودرو) و دو تن از معاونان وزير صنايع و معادن برگزار خواهد شد.

در صورتي كه جلسه ياد شده در هفته آينده برگزار نشود، احتمالا تعيين تكليف تندر90 به تعويق افتاده و وضعيت فعلي توليد اين خودرو همچنان به همين شكل موجود ادامه خواهد يافت.

به گزارش ايسنا، از حدود دو ماه پيش مساله تمركز يا عدم تمركز توليد تندر90 خبرساز شده و در صدر اخبار صنعت خودرو قرار گرفت. حدود يك ماه پيش بود كه سرانجام اعلام شد تمركز توليد تندر90 به تصويب رسيده و به خودروسازان ابلاغ شده است، اما اين موضوع با مخالفت مسوولان ايران خودرو روبرو شد و اين شركت همچنان به توليد تندر90 ادامه داد. از آن زمان تاكنون تصميم جديدي در خصوص تمركز يا عدم تمركز توليد اين خودرو اتخاذ نشده است.

چند روز پيش نيز رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) از اتخاذ تصميم‌هاي مهمي درباره پروژه توليد خودرو تندر90 در چند روز آينده خبر داده و گفت كه در جلسه‌اي با حضور معاونان وزير صنايع و معادن تصميم‌هاي مهمي درباره تندر90 گرفته مي‌شود كه لازم‌الاجرا خواهد بود.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۵ شهریور ۱۳۸۹ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 8906-00686
  • خبرنگار : 71186