رييس كميته روابط خارجي مجلس درگفت‌وگوباايسنا: فرياد مظلوميت غزه را بايد مردم دنيا بشنود كشورهاي مدعي حقوق بشرچگونه دربرابرجنايت رژيم صهيونيستي سكوت كرده‌اند؟

رييس كميته روابط خارجي مجلس با اشاره به اقدام رژيم صهيونيستي در حمله به كاروان آزادي غزه، تصريح كرد: مسلمانان بايد فرياد مظلوميت مردم غزه را بشنوند و سازمان‌هاي جهاني نيز بايد اقدامات لازم را در اين خصوص صورت دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين حسين ابراهيمي نماينده مردم بيرجند در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين مساله را ناشي از خلق و خوي رژيم صهيونيستي دانست و افزود: آن‌ها هيچ‌گاه به مردم فلسطين رحم نكرده‌اند اما مسلمانان همه در اين خصوص مسووليت انساني دارند و بايد توجه كنند كه نبايد در برابر ظلم سكوت كرد.

ابراهيمي با بيان اين‌كه همه دولت‌هاي سراسر جهان در برابر مظلوميت ملت فلسطين و غزه مسووليت دارند، حمله به كاروان آزادي را ظلم آشكاري توصيف كرد و افزود: كساني كه ادعاي دفاع از حقوق بشر را دارند و همواره كشورها را به نقض آن محكوم مي‌كنند، چگونه است كه دربرابر جنايت رژيم صهيونيستي سكوت كرده‌اند؟

وي تاكيد كرد: سازمان‌هاي بين‌المللي نظير سازمان ملل و شوراي امنيت بايد اقدام جدي در اين خصوص صورت دهند.

ابراهيمي يادآور شد: مردم غزه حق حيات دارند و دولت‌هايي مانند آمريكا‌ و دولت‌هاي اروپايي بايد در برابر اين ظلم سكوت اختيار نكنند و كشورهاي اسلامي نيز بايد فرياد مظلوميت مردم غزه را بشنوند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8903-06459
  • خبرنگار :