سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كشور از تهران مي‌رود

معاون حفظ و احيا و ثبت آثار تاريخي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري از بررسي كارشناسي چند استان براي انتقال اين سازمان به استاني ديگر، با هدف كم شدن بار جمعيتي شهر تهران خبر داد.

مسعود علويان‌صدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين‌باره بيان كرد: سياست دولت اين است كه برخي سازمان‌ها و اداره‌هاي دولتي به استان‌هاي هم‌جوار منتقل شوند تا به اين ترتيب، تلاش شود بار جمعيتي تهران تا حدي كم شود.

وي ادامه داد: بر اين اساس، سازمان ميراث فرهنگي گزينه‌هايي را براي جابه‌جايي بررسي مي‌كند. در واقع، كارهاي كارشناسي در دست انجام‌اند و اگر به نتيجه‌ي نهايي برسيم، آن را اعلام خواهيم كرد.

او با تأكيد بر اين‌كه انتقال سازمان مركزي به يكي از استان‌ها قطعي است، اظهار داشت: تمام استان‌هاي اطراف استان تهران اعم از قزوين، اصفهان، قم، اراك و مازندران در دست بررسي كارشناسي هستند.

علويان‌صدر در پاسخ به اين‌كه آيا اين انتقال براي كاركنان سازمان مشكلي را به‌وجود نمي‌آورد؟ گفت: پيش‌بيني‌هاي لازم در اين‌باره مي‌شود. اكنون اين مسأله درحال بررسي است كه وقتي مي‌خواهيم منتقل شويم، چه تمهيداتي بايد انديشيده شود تا همكاران به‌راحتي زندگي خود را داشته باشند و مشكلي براي آن‌ها پيش نيايد.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: فرهنگ2
  • کد خبر: 8902-03842
  • خبرنگار : 71219