/‌89؛ سال همت مضاعف و كار مضاعف/‌ مدير گروه عصرگاهي راديو سلامت: رسانه‌ رويكرد مناسبي به ابعاد اجتماعي و فردي اين شعار داشته باشد

مدير گروه عصرگاهي راديو سلامت با اشاره به برنامه‌هاي اين گروه برنامه‌ساز براي تحقق شعار «همت مضاعف، كار مضاعف»، خاطرنشان كرد: به ياري خداوند در رويكرد امسال «همت مضاعف، كار مضاعف» قصد داريم محور‌هاي اصلي اين پيام مهم را در برنامه‌ها ملحوظ كنيم و به همين منظور برنامه‌هايي در دست طراحي و تهيه است.

عليرضا الوندي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس راديو ايسنا، درباره‌ي نحوه تحقق شعار سال در رسانه راديو، «كار» را از محور‌هاي توسعه و پيشرفت هر جامعه‌اي دانست كه نيازمند اراده و عزم و همت فردي است.

او ادامه داد: از طرفي يكي از اقتضائات براي پيشرفت و عدالت كشورمان، «همت مضاعف و كار مضاعف» براي آحاد جامعه است كه در منويات مقام معظم رهبري به روشني بيان شده‌است. ايشان تمام اين مقولات(كار، همت، عزم ملي، پيشرفت، عدالت و غيره) را در سايه‌ي ايمان و توكل به خدا باريتعالي مفيد و موثر دانستند.

اين مدير راديويي تاكيد كرد: رسانه‌ها مي‌بايست رويكرد مناسبي به ابعاد اجتماعي و فردي كار، تلاش و همت و عزم و اراده‌ي ملي و ايجاد انگيزه داشته باشند و با معرفي الگو‌هاي سعي و تلاش در زمينه‌هاي مختلف، استفاده بهينه از امكانات، راه‌هاي امنيت رواني و سلامت، آسايش و آرامش در سايه ايمان به خدا و ... را فرهنگ‌سازي كنند.

او در عين حال گفت: آن چه رسالت مسؤولان رسانه‌ها را سنگين مي‌كند، محقق‌نشدن و نمود اين موضوعات در جامعه است.

مدير گروه عصرگاهي راديو سلامت با يادآوري اين كه برنامه‌هاي گروه عصرگاهي راديو سلامت در فرصت زماني 14 تا 18 هر روز با ساختاري كه عمدتا گفت‌وگو محور است، پخش مي‌شوند، دراين زمينه توضيح داد: به عنوان مثال برنامه «چقدر و چگونه» با رويكرد بهره‌وري و استفاده‌ي بهينه از امكانات موجود و تاكيد بر اصلاح الگوي مصرف هر روز پخش مي‌شود. برنامه «با نخبگان عرصه سلامت» عصرهاي جمعه، چهره‌هاي ماندگار و مفاخر علمي پزشكي و پيشتازان حوزه‌ي سلامت را معرفي مي‌كند. برنامه‌ جديدي براي معرفي تلاشگران و ايثارگران عرصه سلامت (پزشكان، پرستاران، مخترعان) در دست طراحي است.

الوندي ابراز اميدواري كرد كه با همدلي و همراهي بيشتر شنوندگان برنامه‌هاي راديو سلامت بيش از پيش در مسير پيشرفت قرار گيرد.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۲۹ فروردین ۱۳۸۹ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8901-06380
  • خبرنگار : 71012