عذرخواهي مسوولان ارشد تويوتا از مردم آمريكا
رييس فروش تويوتا موتور در آمريكا از مردم اين كشور به دليل فراخوان ميليوني تويوتا عذرخواهي كرد. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، جيمز لنتز گفت: طي چند ماه اخير شركت تويوتا موتور با بدترين بحران تاريخ حياتش روبرو شده است و فراخوان ميليوني اخير برخلاف انتظارات عمومي از تويوتا بود. وي كه در مراسمي مربوط به اداي پارهاي توضيحات در خصوص فراخوان تويوتا سخن ميگفت، افزود: با وجود همه مشكلات به وجود آمده تويوتا سعي دارد فعاليت خود را به بهترين نحو ممكن ادامه دهد. وي تاكيد كرد: ما به اشتباهات خود پي بردهايم و به خاطر اين اشتباهات از مردم عذرخواهي مي كنيم. ضمن اينكه ما از اشتباهات چيزهاي زيادي ياد گرفتهايم. رييس تويوتا نيز از بروز برخي سوانح رانندگي به دليل نقص فني در محصولات اين شركت عذرخواهي كرد. طي چند هفته اخير تعدادي شكايت از تويوتا به دادگاهها آمريكا ارايه شده است. آكيو تويودا كه در مراسم اداي توضيحات درباره فراخوان اين شركت پيش از حضور كميته نمايندگان آمريكا سخن ميگفت، خاطرنشان كرد: تويوتا سعي دارد به بهترين نحو ممكن بحران بوجود آمده را كنترل كند، اما با وجود همه موارد عميقا از بابت مشكلات بوجود آمده اظهار تاسف ميكنم. وي عنوان كرد: به عنوان نوه بنيانگذار تويوتا نام من روي هر خودروي توليدي اين شركت وجود دارد كه به همين دليل با شدت بايد مراقب عملكردمان باشيم. اما در خبري ديگر فروشندگان محصولات تويوتا در آمريكا نيز نگران آينده كاري خود هستند. تويوتا هزار و 200 فروش واحد در آمريكا داشته كه بالغ بر 172 هزار نفر در آنها كار ميكنند و فراخوان اخير تاثير منفي زيادي روي فعاليت اين واحدهاي فروش داشته است. تويوتا همچنين اعلام كرده كه دليل 70 درصد از شكايات مطرح شده در خصوص نقص فني در محصولات اين شركت را نميداند. انتهاي پيام