اطلاعيه جديد مركز آمار ايران درباره طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوار

مركز آمار ايران درباره خوشه‌بندي خانوارها مربوط به طرح هدفمند كردن يارانه‌ها اطلاعيه جديدي صادر كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين اطلاعيه آمده ‌است: نظر به اين كه در روزهاي اخير سوالاتي در رابطه با نحوه مراجعه به سايت، نحوه تاييد يا اعتراض به خوشه‌بندي و مطالبي از اين دست از جانب هموطنان و از طريق تماس با مركز آمار ايران مطرح شده است، روابط عمومي مركز آمار ايران لازم مي‌داند مطالب ذيل را جهت رفع ابهامات موجود متذكر شود.

1- كساني كه از خوشه‌بندي خود مطلع شده‌ و اعتراضي هم نسبت به آن نداشته‌اند، ‌نيازي به ورود به سايت نداشته و اين كار، تاييد تلقي مي‌شود.

2- كساني كه نسبت به خوشه خود اعتراض دارند، پس از ثبت اعتراض خود در سايت، مي‌توانند در ارديبهشت‌ماه سال آينده با ارائه اسناد مثبته، اطلاعات خود را اصلاح كنند.

3- كساني كه كد رهگيري خود را گم كرده‌اند، مي‌توانند با استفاده از پيام كوتاه به شماره 300000 و ارسال كد ملي سرپرست خانوار از وضعيت خوشه‌بندي خود مطلع شوند كه اگر اعتراض نداشته باشند، احتياج به وارد شدن به سايت نيست و در صورت اعتراض، مي‌توانند با اسناد مثبته در ارديبهشت‌ماه سال آينده به پايگاه‌هاي اطلاعاتي مراجعه كنند.

4- از 17 ميليون خانواري كه در مرحله اول جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوار، پرسش‌نامه خود را تكميل كرده‌اند، 40 درصد در خوشه‌ اول، 30 درصد خوشه دوم و 30 درصد در خوشه سوم قرار گرفته‌اند.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8811-07225
  • خبرنگار :