سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري تأكيد كرد: نمايندگان رسمي ايران هرگز با مقامات صهيونيستي ديداري نداشته‌اند

سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري تأكيد كرد: نمايندگان رسمي جمهوري اسلامي ايران در نمايشگاه فيتور اسپانيا، هرگز با مقامات صهيونيستي ديداري نداشته‌اند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تكذيبيه‌اي كه به امضاي حسن محسني به‌عنوان مشاور رييس سازمان و مدير کل روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري رسيده، آمده است:

1ـ شايعات و اخبار جهت‌دار اخير درباره‌ي ادعاي ديدار مقامات جمهوري اسلامي ايران و رژيم اشغال‌گر و غاصب قدس، شايعه‌اي سخيف و ساخته و پرداخته‌ي ذهن بيمار دست‌اندرکاران بنگاه سخن‌پراکني استعمار پير است که به هر حربه‌اي مي‌کوشد، در صفوف به‌هم پيوسته و مستحکم ايرانيان عليه اسراييل غاصب و جنايت‌کار خلل ايجاد کند. سازمان ميراث فرهنگي اين شايعات زشت و دروغين را قوياً تکذيب و اعلام مي‌كند، نمايندگان رسمي جمهوري اسلامي ايران در نمايشگاه فيتور اسپانيا، هرگز با مقامات صهيونيستي ديداري نداشته‌اند.

2ـ بديهي است که هم‌چون بسياري موارد و اتهام‌هاي سخيف ديگر از اين دست که وحدت ملي ايران اسلامي عليه اين رژيم جنايت‌پيشه را نشانه رفته است، به‌نظر مي‌رسد، مقام اسراييلي که مدعي چنين مهملاتي شده، هم‌چون هميشه در حالت عادي نبوده و ادعاهايي چنين مضحک را طرح كرده است.

3ـ باز هم تأکيد مي‌کنيم که جمهوري اسلامي ايران هرگز رژيمي را با عنوان اسراييل به رسميت نشناخته و مبارزه‌ي دائمي با اين دمل چرکين جهان امروز را وظيفه و تکليفي الهي مي‌داند. هم‌چنين اعلام مي‌داريم، اين رژيم منحوس از نظر سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مصداق بارز يک «جنايت‌کار فرهنگي» است، چراکه بيش‌ترين نقش ممکن را در سرقت گسترده‌ي آثار تاريخي در دوران طاغوت در اين کشور برعهده داشته و هم‌اکنون عامل اصلي در پشت پرده‌ي بسياري از حراجي‌ها و محافل قاچاق آثار تاريخي در سراسر جهان است.

4ـ بر رسانه‌هاي داخلي است که با هوشياري و کياست تمام، افشاگر اين توطئه موهن و سخيف اسراييلي باشند که با سردمداري رسانه‌هاي کثيف و مغرض صهيونيستي و بنگاه سخن‌پراکني استعمار پير شکل گرفته است.

5ـ بديهي است که پس از اعلام رسمي موضع سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مبني بر تکذيب تمام اين مدعاهاي جعلي و دروغين، انتشار شايعه‌ها و دروغ‌هاي رسانه‌هاي معاند و مغرض خارجي توسط برخي رسانه‌هاي داخلي، محلي از اعراب ندارد و سازمان ميراث فرهنگي حق پي‌گيري قضايي عليه رسانه‌هاي منعکس‌کننده‌ي اين شايعات و کذبيات را براي خود محفوظ مي‌داند.

انتهاي پيام

  • پنجشنبه/ ۱ بهمن ۱۳۸۸ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8811-00093
  • خبرنگار :