نماينده اصفهان طي تذكري خواستار شد؛ ارجاع لايحه هدفمند شدن يارانه‌ها به كميسيون ويژه براي بررسي بيشتر

در جلسه امروز مجلس نماينده اصفهان درتذكري آيين نامه‌اي از رييس جلسه خواست تا موضوع لايحه هدفمند شدن يارانه ها را به كميسيون ويژه براي بررسي بيشتر ارجاع دهد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، شهرزاد، نماينده اصفهان در تذكري نسبت به ماده 155 آيين نامه داخلي مجلس، تصميمات مجلس را داراي بازتاب هاي بسيار زياد داخلي و بين المللي توصيف كرد و اظهارداشت: از مجموعه بحث‌هاي حاصل شده احساس مي شود كه ابهامي در مساله است و همانطور كه رهبر معظم انقلاب فرمودند نبايد در اين كار عجله شود و هم چنين نبايد اين كار متوقف گردد وقواي سه گانه نيز بايد در اين خصوص اتفاق نظر داشته باشند.

وي اضافه كرد: ماده 155 به رييس جلسه اجازه مي دهد كه در مواردي موضوع مورد بحث را به كميسيون تخصصي ارجاع كند، لذا نبايد زياد در اين خصوص عجله كنيم؛ چرا كه جامعه نيز منتظر تصميم ماست و اين مساله در تاريخ مجلس و عملكرد دولت ثبت و ضبط مي شود.

وي از ابوترابي فرد كه رياست جلسه امروز مجلس را بر عهده داشت نيز خواست تا از اختيارات خود استفاده كند و لايحه را به كميسيون ارجاع دهد و تصميم عاقلانه اي كه منافع مردم را زير سوال نمي برد، اتخاذ شود.

ابوترابي فرد در پاسخ به وي گفت: پس از اين كه پيشنهادات كميسيون و پيشنهادات جايگزين راي نياورد، مي توان اين كار را انجام داد، ولي ما هنوز پيشنهاد كميسيون را مطرح نكرده‌ايم.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۱۳ دی ۱۳۸۸ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8810-05746
  • خبرنگار :