سريال «نردبام آسمان» ماه رمضان پخش مي‌شود؟ علي اكبري: ما آماده‌ايم پخش «نردبام آسمان» در رمضان در راستاي تحقق شعار نوآوري و شكوفايي خواهد بود

تهيه‌كننده سريال «نردبام آسمان» پخش اين سريال در ماه مبارك رمضان را به تصميم مديران مركز سيما فيلم و هم چنين مديران تلويزيون منوط دانست.

محسن علي‌اكبري در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، با استقبال از پخش سريال تاريخي «نردبام آسمان» در ماه مبارك رمضان، براي پخش اين سريال در مناسبتي چون رمضان اعلام آمادگي كرد و افزود: سريال «نردبام آسمان» هم اينك مراحل فني را مي‌گذراند و ما از هم اينك آمادگي خود را براي پخش اين سريال در ماه رمضان اعلام مي‌كنيم و تقريبا آماده‌ايم.

او در پاسخ به اين پرسش كه آيا موضوع سريال «نردبام آسمان» را مناسب پخش در ماه مبارك رمضان مي‌بيند؟ اظهار كرد: ما فكر مي‌كنيم همواره به ايجاد تحول در جامعه نياز است؛ نظر آقاي لطيفي اين بود كه كاري متفاوت در حوزه سريال‌هاي تاريخي ارائه دهد.

محسن علي اكبري هم چنين در اين گفت‌وگو پخش سريال «نردبام آسمان» در ماه رمضان را در راستاي تحقق شعار نوآوري و شكوفايي دانست.

به گزارش ايسنا، تصويربرداري سريال تاريخي «نردبام آسمان» پس گذشت از يك سال و سه ماه، خرداد ماه امسال در شهر قزوين به پايان رسيد؛ پيش از اين اعلام شده بود كه اين سريال بايد اواخر تابستان به تلويزيون تحويل داده شود.

اين مجموعه‌ كه نخستين سريال تاريخي محمدحسين لطيفي محسوب مي‌شود، در مركز سيما فيلم ساخته شده و گروه اغلب صحنه‌ها را در لوكيشن‌هاي ساخته شده در شهرك سينمايي غزالي تصويربرداري كردند.

ويشكا آسايش، برزو ارجمند، سيامك احصايي، حسن پورشيرازي، وحيد جليلوند، جمشيد جهانزاده، سياوش چراغي‌پور، محمدرضا داوود‌نژاد، محسن زهتاب، بهرنگ علوي، شبنم قلي‌خاني و مهدي فقيه از جمله بازيگراني هستند كه در اين سريال بازي كرده‌اند.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۴ مرداد ۱۳۸۸ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8805-00235
  • خبرنگار : 71012