رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيام تسليتي در پي حادثه تروريستي در عراق: متهمان اصلي در اين جنايت و نظاير آن، نيروهاي امنيتي و نظامي آمريکا و اسرائيل هستند

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پي حادثه مصيبت‌بار تروريستي در عراق و شهادت مظلومانه زائران حسيني پيام تسليت صادر فرمودند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حادثه مصيبت‌بار تروريستي در عراق و شهادت مظلومانه زائران حسيني و راهيان حرم دوست، دلهايي را غمزده و عزادار کرد که به عشق خاندان پيامبر مي‌تپد و سعادت و فلاح را در پيروي از محمد و آل محمد صلي الله عليه و عليهم مي‌داند. روسياهاني که دست به خون اين مظلومان آغشته و مرتکب اين جنايت بزرگ شده‌اند بدانند که رضايت شياطين انس و جن را بر خشنودي اولياء الهي ترجيح داده و خود را در آتش قهر و خشم خداي عزيز و قهار افکنده‌اند، و ان جهنم لَمُحيطه بالکافرين. دستهاي پليد و مغزهاي شريري که اين تروريسم کور و بي‌مهار را در عراق بنيان نهاده‌اند نيز بدانند که آتش به دامان خود آنان خواهد گرفت و مانند برخي ديگر از کشورهاي اسلامي، نيت شوم آنان بيش از همه، گلوي خودشان را خواهد فشرد.

متهم اصلي در اين جنايت و نظائر آن، نيروهاي امنيتي و نظامي آمريکايند که به بهانه مقابله با تروريسم، کشوري اسلامي را ستمگرانه اشغال کرده و دهها هزار انسان را در آن به خاک و خون کشيده و روز بروز ناامني را در آن افزايش داده‌اند. رشد علفهاي هرزه و زهرآگين تروريسم در عراق، بي‌گمان در سياهه جنايات امريکا نوشته مي‌شود و دستگاههاي اطلاعاتي امريکايي و اسرائيلي نخستين متهمان آنند.

انتظار ما از دولت عراق آن است که با اين جنايات به مقابله‌اي جدي برخيزد و امنيت زائران عتبات عاليات را به طور کامل تأمين کند.

کشتگان اين حادثه، شهيدان زيارت بارگاه حسيني‌اند و پاداش آنان نزد خداي عزيز و رحيم است، ان‌شاءالله، ولي دلهاي بازماندگان و دوستداران، مالامال از غم است. اينجانب به همه داغداران اين حادثه به ويژه خانواده‌ها و بازماندگان عرض تسليت مي‌کنم و شفاي مجروحان را از خداوند منان مسألت مي‌نمايم.

سيدعلي خامنه‌اي

4/ارديبهشت/1388

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8802-02818
  • خبرنگار :