براي دستيابي به اهداف تعيينشده در بازار گردشگري اروپا، ايران در نمايشگاه بينالمللي گردشگري ايتاليا شركت ميكند
رييس ستاد تبليغات و نمايشگاهها گفت: با هدف برآورده شدن حداكثر اهداف و استراتژيهاي تعيينشده دربارهي بازار گردشگري اروپا، در نمايشگاه بينالمللي گردشگري «BIT 2008» ايتاليا شركت ميكنيم. محمدحسين برزين در گفتوگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه اروپا همواره بازاري سنتي و قابل توجه براي گردشگران ايران بوده است، اظهار داشت: نمايشگاه گردشگري BIT 2008 ميلان از بزرگترين و پراهميتترين بازارهاي گردشگري جهان است كه ايران تلاش كرده، همواره حضوري پررنگ و مؤثر در اين نمايشگاه داشته باشد. وي به اجراي طراحي غرفهي ايران كه در نمايشگاه فيتور اسپانيا اجرا شد و مورد استقبال بازديدكنندگان قرار گرفت، در نمايشگاه BIT 2008 اشاره كرد و ادامه داد: برپايي شب ايراني، چايخانهي سنتي، اجراي موسيقي ملي و محلي ايران و توزيع بيش از 32 هزار قلم تبليغاتي در 42 نوع، از جمله برنامههاي پيشبينيشده براي اين نمايشگاهاند. رييس ستاد تبليغات و نمايشگاهها ايجاد ارتباط بين بخش خصوصي ايران و دستاندركاران گردشگران جهاني و معرفي جاذبهها و پتانسيلهاي گردشگري ايران را از ديگر برنامههاي پيشبينيشده در نمايشگاه BIT 2008 دانست و گفت: شركتكنندگان معمولا كساني هستند كه همواره حضور سنتي خود را در اين نمايشگاه حفظ كردهاند. بنابراين ايجاد تعامل سيستماتيك و دوسويه با اين شركتكنندگان، هدف اصلي ماست. برزين به تهيهي دو فيلم از جاذبههاي ايران براي نمايشگاه BIT 2008 و ديگر نمايشگاههاي گردشگري آينده اشاره كرد و افزود: مطالعات و ارزيابي نيازهاي پيشبينيشده از حضور سالهاي گذشتهي ما در نمايشگاههاي گردشگري و بهرهگيري از تجربههاي كارشناسان خبره و سنتي هر بازار گردشگري، به شناسايي خواستهها و عمق نيازهاي گردشگران در بازارهاي هدف كمك ميكند. به گفتهي او، توسعهي بازار گردشگري ايتاليا در ايران، تثبيت موقعيت گردشگري ايران و افزايش و حفظ گردشگران ورودي، از جمله اهداف پيشبينيشده براي حضور در نمايشگاه BIT 2008 هستند. نمايشگاه گردشگري BIT 2008، بيستوهشتمين دورهي خود را از 21 تا 24 فوريه مصادف با دوم تا پنجم اسفندماه با حضور 18 شركتكننده از ايران در غرفهاي 200 متري آغاز ميكند. انتهاي پيام