برخورد دو اتوبوس با ايستگاه خط «BRT» هشت مصدوم به همراه داشت

برخورد دو اتوبوس در خط «BRT» با ايستگاه مسافران، به سقوط سايه‌بان‌ها و مصدوميت هشت تن منجر شد و اين درحاليست كه وضعيت جسمي يكي از مصدومان وخيم اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، حدود ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه سوم دي ماه، يك دستگاه اتوبوس در خط «BRT» «آزادي ــ تهرانپارس» در خيابان انقلاب حركت مي‌كرد كه ناگهان نزديك چهار راه «وصال» كنترل خود را از دست داده و در حاليكه يك اتوبوس ديگر از مسير مقابل تردد مي‌كرد، با ايستگاه مسافران برخورد كرد و در اين ميان اتوبوس مقابل نيز كه براي جلوگيري از برخورد با اين اتوبوس به سمت راست منحرف شده بود، با ايستگاه اتوبوس ديگر برخورد كرد.

بر اثر سقوط سايه‌بان دو ايستگاه اتوبوس،‌ شماري از مسافراني كه منتظر رسيدن اتوبوس بودند، دچار حادثه شدند و بر اساس اطلاعات به دست آمده در محل،اين حادثه هشت مصدوم برجاي گذاشت كه بنابر اعلام نيروهاي امدادي، يكي از مصدومان دچار ضربه مغزي شد.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ايسنا و اظهارات مسافران در محل، اين حادثه به دليل قرار گرفتن لاستيك اتوبوس مسير «آزادي ــ تهرانپارس» بر روي صفحه‌هاي فلزي و پيچ‌هاي بلند آن و سپس عدم كنترل اتوبوس رخ داد و در اين رابطه، ساييدگي سطح اين صفحه فلزي كه براي برپايي ايستگاه اتوبوس در زمين نصب شده بود بر اين اظهارات صحه مي‌گذارد.

همچنين مأموران راهنمايي و رانندگي حاضر در محل نيز اعلام علت وقوع حادثه را به كارشناسي دقيق و بررسي صحنه تصادف موكول كردند.

وقوع اين حادثه در خط ويژه اتوبوس منجر شد تا ترافيك سنگيني در محدوده خيابان انقلاب ايجاد شود؛ چراكه به دليل قرار گرفتن هر دو اتوبوس حادثه‌ديده در محل و نيروهاي امدادي، اتوبوس‌هاي «BRT» مسير خود را از خط ويژه به مسير عادي تردد ساير خودروها تغيير دادند كه بر شدت ترافيك افزود.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۳ دی ۱۳۸۶ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8610-01497
  • خبرنگار :