*به‌بهانه‌ پايان هشتمين و آغاز نهمين سال فعاليت خبرگزاري دانشجويان ايران* مروري بر يادداشت‌هاي دست‌اندركاران عرصه‌هاي فرهنگ و هنر در بازديد از غرفه «ايسنا»

غرفه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در چهاردهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها، پذيراي تعداد كثيري از مخاطبان خود از اقشار مختلف مردم، دانشجويان، دانشگاهيان، روحانيان، دانش‌آموزان، روزنامه‌نگاران، كارشناسان ارتباطات، گروه‌ها و فعالان دانشجويي و علاقه‌مندان به فرهنگ غني ايراني اسلامي بود. در پايان نيز عنوان برترين غرفه را از نظر بازديدكنندگان به خود اختصاص داد.

غرفه ايسنا در طول يك هفته برگزاري نمايشگاه چهاردهم، بيش از 240 نشست و مصاحبه را نيز ميزباني كرد كه از جمله آنان، علاوه بر حضور رييس جمهوري اسلامي‌ ايران و رييس مجلس شوراي اسلامي‌، به مسوولاني چون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، نماينده وزير علوم، تحقيقات و فناوري،‌ معاون علمي‌ و فناوري رييس‌جمهور، معاون اجرايي رييس‌جمهور،‌ معاونان قوه قضاييه، فرمانده ناجا، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان بهزيستي كشور، وزير اطلاعات، وزير تعاون، وزير مسكن و شهرسازي، وزير نيرو، وزير آموزش و پرورش، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان تربيت بدني، اعضاي هيات رييسه و كميسيون‌هاي مختلف مجلس شوراي اسلامي، اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام و شوراي نگهبان و... مي‌توان اشاره كرد.

يادداشت‌هايي كه برخي از ايشان به‌عنوان دست‌اندركاران عرصه‌هاي مختلف فرهنگ و هنر، از روي مهر در غرفه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به‌يادگار نوشتند، به‌بهانه‌ي پايان هشتمين و آغاز نهمين سال فعاليت ايسنا، به شرح زير است:

* امين تارخ ـ بازيگر سينما، تلويزيون و تئاتر

بسمه تعالي

با عرض ادب و سلام

به حضور دوستان ارجمند در خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) عرض ادب و سلام داشته و آرزوي سلامتي براي همه را دارم.

با احترام

* رضا مهدوي ـ رييس مركز موسيقي حوزه هنري

يا لطيف

با آرزوي توفيق روزافزون براي شما گراميان خبرگزاري ايسنا، دانشجويان متعهد و پي‌گير جريان سالم اخبار و ترويج فرهنگ رسانه‌يي در جهت توسعه و احقاق نياز و خاستگاه فرهنگي مردم ايران، باشد كه همواره پيروز و سرافراز باشيد.

* فاضل جمشيدي ـ خواننده موسيقي اصيل و رييس پيشين خانه موسيقي

تقديم با مهر به ايسنا

سعدي به روزگاران مهري نشسته بر دل

بيرون نمي‌توان كرد حتا (الا) به روزگاران

جشنواره مطبوعات

* محمدحسين ايماني خوشخو - معاون امور هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

بسمه تعالي

به‌ياد روزهايي كه بذر درخت تنومند امروزين ايسنا را در مزرعه رسانه‌يي كشور مي‌كاشتيم با هزاران اميد و آرزو كه شاهد بارور شدن آن باشيم.

و امروز خداوند بزرگ را شاكريم آن اراده‌هاي قوي و اعتماد به‌نفس جوانان دانشجو نتيجه داد و همه آن آرزوها تحقق پيدا كرد و درخت تنومند ايسنا براي همه مردم عزيز اين مرز و بوم اسلامي و نيز ناظرين خارجي قابل رويت و تحسين مي‌باشد.

به اميد موفقيت‌هاي بيشتر

* حبيب‌الله صادقي ـ مديركل دفتر هنر‌هاي تجسمي‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

بسمه تعالي

با درود و سلام و عرض خسته نباشيد براي دوستان و عزيزان و همكاران مطبوعاتي، دوستان تلاش‌گر فداكار دوست داشتني مهربان، امين و علاقه‌مند به موضوع فرهنگ و هنر در خبرگزاري ايسنا، با آرزوي موفقيت و بهروزي براي شما نازنينان و خادمان ارزش‌هاي فرهنگي.

ارادتمند

* محمدرضا جعفري جلوه ـ معاون سينمايي و امور سمعي بصري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

هوالعزيز و الحكيم

حضور در نمايشگاه مستقل مطبوعات و خبرگزاري‌ها فرصتي شد مغتنم براي حقير كه سخت به محوريت و گسترش و نقش‌آفريني رسانه‌هاي ارتباطي براي اطلاع‌رساني و فرهنگ‌سازي و پيدايي عزم ملي و افكار ناب محمدي باورمندم و اين فرصت با حضور در غرفه‌ي خبرگزاري ايسنا مضاعف شد. چراكه رسانه‌اي‌ است با شناسنامه و مختصات دانش‌جويي، يعني جسور و جوينده و يابنده و فرداساز.

مويد و منصور باشيد

* محمدحسين احمدي – مدير كل دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

بسمه تعالي

ذوق و سليقه توام با تلاش دست‌اندركاران «ايسنا» را ستايش مي‌كنم و از خداوند اجر عظيم براي يكايك بزرگواران مسالت دارم.

* سيف‌الله صمديان - مدرس دانشگاه و مدير مسوول مجله دنياي تصوير

ايسنا، در اين چند سالي كه من شناختم، يكي از مهم‌ترين ياوران حركت مستقلي به‌نام جشن تصوير سال بوده و در اعتلاي خبررساني عكاسي ايران در چند دوره گذشته بينال‌هاي عكاسي حضور فعال و مثبتي داشت.

ايستا باشيد انشاء‌الله

* ايرج اسكندري ـ مدرس دانشگاه و هنرمند نقاش

بسم‌الله

برگزاري مستقل نمايشگاه مطبوعات در سال 1386 در محل كانون پرورش كودكان امر مباركي است كه انشاء‌الله ساليان سال تداوم يابد.

* ابوالفضل جليلي ـ كارگردان و فيلم‌ساز

به‌پاس زحمات بچه‌هاي خوب ايسنا

به‌كدام ملت است اين، به كدام مذهب است اين

كه كشند عاشقي را، ‌كه تو عاشقم چرايي

* حسن فتحي ـ كارگردان سينما و تلويزيون

دوستان خبرگزاري ايسنا

پرومته‌وار آتش آگاهي را ميان مردمان مي‌بريد، اجرتان ماجور، وجودتان طلا و باطنتان برف، پاينده و برقرار باشيد و سرافراز.

* مجتبي كبيري ـ خواننده موسيقي پاپ

با آرزوي سلامتي و سعادت براي شما عزيزان و توفيق روزافزودن در كارهايتان

* كامبيز روشن‌روان ـ عضو هيات مديره خانه موسيقي و دبير جشنواره موسيقي فجر

باسمه تعالي

ديدار از غرفه كوچك، گرم و صميمي خبرگزاري ايسنا فرصت مغتنمي بود تا با عزيزان اين خبرگزاري خاطرات خوب همكاران قديمي‌تر را مرور كرده و فرصتي براي همكاري‌هاي بيشتر و صميمانه‌تري در آينده فراهم نماييم.

با آرزوي موفقيت‌هاي بيشتر و روحيه شاد و پرتلاش دانشجويان در خبرگزاري ايسنا، براي همه عزيزان آرزوي سلامتي و توفيق بيشتر دارم.

و...

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۱۷ آذر ۱۳۸۶ / ۱۹:۰۸
  • دسته‌بندی: علمی2
  • کد خبر: 8609-10118
  • خبرنگار :