/ايسنا، هشت سال حضور/ مسوول بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد: ايسنا قدم‌هاي خوبي در عرصه دانشجويي و سياسي برداشته است

مسوول بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد گفت: در فضاي فعلي كشور، يكي از مهمترين مولفه‌هايي كه در تصميم سازي مردم و مسوولان نقش دارد، جريان آزاد خبري و رسانه‌اي است.

محمد صداقت در آتانه 16 آذر و پايان هشت‌سال فعاليت ايسنا در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) اظهار كرد: اگر به جريان آزاد رسانه‌اي به چشم فرصتي براي مردم و مسوولان و انتخاب مسير درست نگاه كنيم، مي‌توان به اهميت نقش كليه رسانه‌هاي خبري از جمله ايسنا اشاره كرد.

وي افزود: ايسنا در كنار جامعه بزرگ خبري كشور، رسالت بسيار سنگيني در جهت اطلاع رساني صحيح و آزاد خبري دارد تا مردم ومسوولان بتوانند تصميمات درستي را براي آينده خود بگيرند.

اين فعال دانشجويي با تاكيد بر محوريت جريان آزاد خبري و رسانه‌اي تصريح كرد: مردم و مسوولان بايد از آنچه كه اتفاق مي‌افتد بدون كم و كسر و جهت‌گيري مطلع باشند كه در اين مسير ايسنا قدم‌هاي خوبي برداشته است اما انتقاداتي نيز به آن وارد است.

مسوول بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد افزود: به نظر من ايسنا درعمر نه چندان طولاني خود قدم‌هايي خوبي در عرصه بحث و گفت وگو، تعامل بين افكار و گروه‌ها و صنف‌هاي مختلف و عرصه‌هاي دانشجويي و گروه‌هاي سياسي برداشته است. حركت ايسنا خوب بوده است، تنها بايد اشكالاتي را كه در اين مسير داشته، اصلاح كند.

وي اظهار كرد: نقش هر رسانه‌اي از جمله ايسنا در شكل‌گيري جريان آزاد رسانه‌اي اين است كه باعث شكل‌گيري و مانور بر مولفه‌هاي وحدت و توسعه شود. اگر مردم از آنچه كه اتفاق مي افتد باخبر شوند و مسوولان از جريان آزاد رسانه‌اي بدون جهت گيري مطلع باشند، مي توانند تصميمات بسيار درستي بگيرند، اين امر مي تواند پيش ساز توسعه همه جانبه كشور باشد.

صداقت در پايان با اشاره به اعتماد نسبي خود به ايسنا افزود: دليل اعتماد نسبي من به ايسنا، صداقت خبري آن است كه البته در برخي موارد انتقاداتي به ايسنا دارم.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۷ آذر ۱۳۸۶ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8609-03859
  • خبرنگار : 71381