/ايسنا، 8 سال حضور/ مصباحي‌مقدم درگفت‌وگوباايسنا: ايسنا خط قرمزها را رعايت مي‌كند ايسنا در راستاي انسجام اسلامي و وحدت ملي حركت مي‌كند

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز اظهار كرد: با توجه به اين‌كه خبرگزاري‌هاي مختلفي با من ارتباط دارند، در اين بين يك احساس ارتباط و تعلق بيشتري با ايسنا كرده‌ام و هم از نظر رعايت دقت، امانت در انتقال اخبار الحمدالله مساله‌اي را احساس نكرده‌ام.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحي‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين‌كه ايسنا در فعاليت و روابط عمومي نيز خوب عمل كرده، گفت: من در حقيقت از كاركرد ايسنا راضي هستم و آن‌طور كه به ذهن من مي‌آيد در حوزه‌هاي مختلف خبري، ايسنا رضايت ديگران را نيز جلب كرده است.

وي با بيان اين‌كه رسانه‌اي مانند ايسنا اخبار را به سرعت كسب و منتشر مي‌كند، گفت: اين يك اقدام مثبت است، كه مردم در جريان اخبار و اطلاعات كشور به سرعت قرار مي‌گيرند و در واقع ايسنا با اين اقدام خود شفافيت را در عرصه‌ي سياسي و اقتصادي جامعه به وجود آورده است.

وي گفت: احساس من اين است كه ايسنا خط قرمزها را رعايت مي‌كند و اين‌طور نيست كه درصدد ايجاد چالش بين جناح‌هاي سياسي كشور و ايجاد درگيري باشد و اين اثر مثبتي را بر مناسبات سياسي جامعه‌ي ما مي‌گذارد و در واقع مي‌توان گفت ايسنا در راستاي انسجام اسلامي و وحدت ملي حركت مي‌كند.

وي با بيان اين‌كه در حال حاضر انتقادي از ايسنا به ذهنم نمي‌رسد، گفت: من به دوستان ايسنايي توصيه مي‌كنم كه هم‌چنان سلامت ارتباطات خود را حفظ كنند و آن‌چه را كه از اخبار و اطلاعات كسب مي‌كنند به صورت صريح و روشن به جامعه منتقل كنند و انتقال‌دهنده‌ي ديدگاه مردم به مسوولان و مسوولان با مردم باشند و اين ارتباطي را كه برقرار كرده‌اند با حفظ امانت ادامه دهند.

وي گفت: انشاءالله اثربخشي بيشتري ايسنا در آينده در مناسبات سياسي و اجتماعي ما خواهد داشت.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۳ آذر ۱۳۸۶ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8609-01202
  • خبرنگار : 71038