بدون حضور رحيم مشايي در مراسم؛ تورهاي تهرانگردي با رونمايي از نخستين اتوبوس گردشگري آغاز شد

مراسم راه‌اندازي تورهاي تهرانگردي و رو نمايي از نخستين اتوبوس گردشگري صبح امروز بدون حضور اسفنديار رحيم مشايي، رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كشور، در هتل المپيك تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، صبح امروز با وجود اينكه در ابتدا در محل مراسم حاضر شد، اما به دليل كمي ‌جمعيت حاضران در سالن و حضور نداشتن ديگر مسوولان دعوت شده، در اين مراسم شركت نكرد.

مسعود غلامي‌، مجري طرح تهران‌گردي ، در ابتداي اين مراسم از برگزاري دو همايش توريسم شهري و دريايي در سال جاري در كنار اين طرح خبر داد.

وي با اشاره به سياست‌گذاري‌هاي غلط در بخش گردشگري اظهاركرد: اين سياست‌ها ارايه‌ي بدترين خدمات به گردشگران ايراني در داخل و خارج كشورمان را موجب شده است.

غلامي‌افزود: توجه نداشتن به گردشگري سبب مي‌شود، فرهنگ تور وگردشگري ميان مردم رواج نداشته باشد.

وي در ادامه با اشاره به طرح تهرانگردي و راه اندازي نخستين اتوبوس گردشگري دركشور، گفت: اختصاص بودجه‌ي بخش‌هايي چون شهرداري، نيروي انتظامي‌، ستاد مبارزه با مواد مخدر، آموزش و پرورش در اجراي بهتر اين طرح موثر است.

در پايان اين مراسم از اتوبوس گردشگري رو نمايي شد.

* در حاشيه

مجري مراسم گلايه‌ي مسعود غلامي،‌ مجري طرح تهرانگردي را درباره‌ي حضور نيافتن رحيم مشايي در سالن در حالي كه ساعتي براي سخنراني او در اين مراسم، اختصاص يافته بود منتقل كرد و گفت: رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري دقايقي پيش از آغاز برنامه در هتل حضور يافت و زماني براي سخنراني او در برنامه اختصاص يافته بود كه گمان نمي‌كنم كمتر از يك ساعت زمان صرف مي‌شد، ولي گفتند چون كسي نيامده و افراد كمي‌ در سالن حضور دارند در مراسم حاضر نشدند و اين حركت با شعار خدمت‌گذاري منافات دارد.

يكي از مسوولان سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در اعتراض به اين گلايه، سالن را ترك كرد، در حالي كه ديگر حاضران، با تشويق خود، سخنان مجري مراسم را تاييد كردند.

انتهاي پيام

  • شنبه/ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8602-18138
  • خبرنگار : 71021