طرح معرفي جاذبه‌هاي گردشگري بر روي بليط هاي شرکت اتوبوسراني کرمان

براي نخستين بار در کشور و به مناسبت هفته جهانگردي طرح معرفي مواريث تاريخي و جاذبه‌هاي گردشگري استان بر روي بليط‌هاي شرکت واحد اتوبوسراني کرمان به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود .

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در مرحله نخست اين طرح نزديک به 80 هزار بليط با نقوش و تصاوير متنوع چاپ و توزيع مي گردد .

مدير روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري اجراي اين طرح را در راستاي سياست هاي کلان سازمان در جهت افزايش آمار گردشگران و آشنايي هر چه بيشتر بوميان منطقه با يادگاري هاي به جاي مانده از نياکان عنوان کرد و افزود : به منظور ايجاد فضاي تشويق و ارزش گذاري در پايان اجراي هر مرحله ، بر اساس شماره سريال موجود بر روي بليط مسافران به قيد قرعه جوايز نفيس و ارز ش مندي اهدا مي شود .

محمد جهانشاهي در ادامه با اشاره به اينکه اجراي طرح هاي مرتبط و متناسب سهم زيادي در افزايش تعداد گردشگران خواهد داشت تصريح کرد : بايد با ارائه راه کارهاي صحيح و اصولي و انجام پروژه هاي مثمر ثمر ، زير ساختهاي توسعه صنعت گردشگري منطقه و کشور را فراهم آورد .

به گفته محمد جهانشاهي، مجري طرح مذکور انجمن روابط عمومي استان است که تا کنون همکاري هاي مناسبي به منظور ايجاد تعامل و روحيه همفکري در بين ارگانها و ادارات مرتبط با سياست ها و اهداف سازمان به عمل آورده است.

انتهاي پيام

  • سه‌شنبه/ ۴ مهر ۱۳۸۵ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8507-02085
  • خبرنگار :