اعتراف جواني به 50 فقره جيب بري در ايستگاههاي مترو

جيب بر جوان پس از دستگيري به 50 فقره جيب بري در ايستگاههاي مترو مركز تهران اعتراف كرد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، سرهنگ سلطاني، ‌معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي تهران بزرگ در اين خصوص گفت: مقارن بيست و چهارم مردادماه سال جاري، ماموران كلانتري 117 «جواديه» حين گشت زني در محدوده به حركات جواني كه در حال پرسه زني در اطراف ايستگاه مترو شوش بود، مظنون شده و پس از پرس و جو در خصوص علت حضورش در اين مكان، ‌هنگامي كه با ضد و نقيض‌ گويي‌هاي وي مواجه شدند، وي را به كلانتري منتقل كردند.

اين در حالي بود كه در بازجويي بدني از اين جوان 27 ساله، مبلغ يكصد هزار تومان وجه نقد كشف شد و در حالي كه متهم تحت بازجويي قرار گرفته بود، فردي با مراجعه به كلانتري اعلام كرد كه در ايستگاه مترو از وي جيب بري شده و وجوه نقدش به سرقت رفته است.

به گزارش ايسنا با مواجهه متهم كه خود را «علي – ك» معرفي كرده بود، با شاكي، وي لب به اعتراف گشود و مدعي شد كه اولين ارتكاب سرقت او بوده است.

به گفته سرهنگ سلطاني با انتقال متهم به پايگاه هفتم پليس آگاهي مشخص شد كه هويت اصلي متهم «ب – ك» بوده كه با توجه به اينكه به صورت حرفه‌اي مرتكب سرقت شده بود مورد بازجويي‌هاي فني پليس قرار گرفت و سرانجام به 50 فقره جيب بري طي يك ماه گذشته در ايستگاههاي مترو مركز تهران اعتراف كرد.

معاون مبارزه با سرقت پليس آگاهي تهران از شهرونداني كه در طول يك ماه گذشته در اين مكان از آنها سرقت شده درخواست كرد كه جهت پيگيري موضوع به پايگاه هفتم پليس آگاهي مراجعه كنند.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۱۵ شهریور ۱۳۸۵ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8506-09498
  • خبرنگار :