رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان: يك بيمارستان صحرايي در بروجرد داير مي‌شود از نظر دارو و نيروي درماني كمبودي نداريم اكثر مجروحين در بروجرد بستري شده‌اند

رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان گفت: اكثر حادثه‌ديدگان زلزله‌ لرستان در بيمارستانهاي شهيد چمران، امام خميني (ره) و كوثر بروجرد بستري شده‌اند.

دكتر قدرت‌الله شمس خرم‌آبادي، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران، با بيان اينكه تعدادي از مجروحان سرپايي درمان شدند، گفت: تمامي نيروهاي امدادي و بهداشتي در منطقه در حال فعاليت هستند و عمليات تخليه در حال اتمام است.

وي با بيان اينكه زلزله در بروجرد تاكنون 45 كشته و 1205 مجروح برجاي گذاشته است، گفت: از شهرستان دورود نيز 21 كشته و 88 مجروح تاكنون گزارش شده است كه 19 نفر از مجروحين براي درمان به استانهاي همجوار اعزام و 25 نفر در بيمارستانهاي استان و بقيه سرپايي درمان شده‌اند.

رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان با بيان اينكه تاكنون كمبودي از نظر خون، دارو و نيروي امدادي و بهداشتي در منطقه نداشته‌ايم، اظهار كرد:‌ نيروهاي امدادگر از استانهاي همجوار همدان و كرمانشاه به منطقه اعزام شده‌اند و آمبولانسها نيز در منطقه حضور فعال دارند.

دكتر شمس همچنين از احداث بيمارستان صحرايي در بروجرد خبر داد و گفت: ‌اين بيمارستان در نزديكي ورزشگاه احداث خواهد شد.

انتهاي پيام

  • جمعه/ ۱۱ فروردین ۱۳۸۵ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8501-01315
  • خبرنگار : 71031