رييس جمهور: آن چه كه كشور را مي‌سازد اراده‌ي پولادين ملت است چاره‌ي وضعيت امروز جهان برگشت به فرهنگ و اديان الهي، تفكر پيامبران، خداپرستي و عدالت است

رييس جمهور گفت: انقلاب اسلامي پرچمدار رهايي بشريت از سلطه استكبار و نظام چپاول است.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) دكتر محمود احمدي‌نژاد چهارشنبه شب در جمع برگزيدگان استان چهارمحال و بختياري در سالن ورزشي تختي شهركرد با بيان اين مطلب اظهار داشت: امروز بشريت با چالش‌هاي بسيار مهمي مواجه است كه يكي از مهمترين آنها عدم تعادل در زندگي بشر است. در دنيا مي‌توان كشورها را به دو طبقه ثروتمند و برخوردار و كشورهاي ضعيف تقسيم كرد. در حوزه سياسي هم مي‌توان از اين تقسيم بندي به كشورهاي سلطه‌گر و كشورهاي تحت سلطه نام برد. امروز دنيا از وجود كشورهاي سلطه‌گر در رنج است و ريشه‌ي تمام مشكلات را مي‌توان به وجود چند كشور سلطه‌گر مرتبط كرد.

وي ادامه داد: كشورهاي سلطه‌گر علاقمندند فرهنگ و آداب خود را به ملت‌ها تحميل كنند و جريان چپاول ثروت ملت‌هاي محروم به سمت خزانه‌هاي آنها پا برجا باشد. آنها مي‌خواهند علوم و فناوري‌ها را در انحصار خود داشته باشند و با تحميل جنگ‌هاي گسترده و قتل عام ملت‌ها، ثروت، قدرت و حاكميت خود را حفظ كنند.

احمدي نژاد گفت: چاره‌ي وضعيت امروز جهان برگشت به فرهنگ و اديان الهي، تفكر پيامبران، خداپرستي و عدالت است. بدون خداپرستي و عدالت امكان استقرار صلح و آرامش وجود ندارد.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامي به دنبال پاسخگويي به اين نياز است و ماموريت دارد تا اين مشكل اساسي بشريت را با اتكا به خداپرستي و عدالت مرتفع كند.

احمدي‌نژاد اظهار داشت: در 27 سال گذشته به لطف پايداري و فداكاري ملت ايران هر روز جبهه‌ي سلطه و استكبار در حال عقب نشيني و جبهه‌ انقلاب ملت ايران در حال پيشروي است.

وي تاكيد كرد: نظام سلطه با سرمايه گذاري بسيار سنگين تلاش مي‌كند تفرقه را حاكم كند اما تجربه‌ي انقلاب اسلامي توطئه بسيار پيچيده‌ي نظام سلطه را خنثي مي‌كند.

وي افزود: در فلسطين نظام سلطه يك پايگاه براي خود ايجاد كرده بود و شعار از نيل تا فرات را سر مي‌داد اما امروز به رغم تبليغات گسترده‌ي دشمنان ملت فلسطين در اوج مظلوميت و با دست خالي رژيم نامشروع اسراييل را در محاصره گرفته و پيروز‌ي‌هاي پي در پي كسب مي‌كند.

احمدي نژاد ادامه داد: كساني كه تصور مي‌كردند با برداشتن صدام پايگاه قدرتمندي در منطقه ايجاد مي‌كنند، امروز مي‌بينند كه به بركت انقلاب اسلامي، عراق به يك پايگاه مستحكم براي دفاع از انقلاب اسلامي تبديل شده است.

رييس جمهور تصريح كرد: عشق به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي در ميان ملت‌هاي مسلمان موج مي‌زند و جوانان و زنان ايران الگوي بي بديل ملت‌هاي مسلمان هستند.

احمدي نژاد توهين به صاحت مقدس پيامبر اسلام(ص) را از موضع ذلت و زبوري دانست و گفت: كساني كه در مقابل منطق اسلام كم آورده‌اند روحيه‌ي شيطاني خود را اين گونه نشان مي‌دهند.

احمدي نژاد با محكوم كردن بمب‌گذاري در حرم امام هادي (ع)و امام حسن عسگري (ع)گفت: بمب‌گذاري در جايي كه دل‌هاي صدها ميليون انسان را به خود جلب كرده، از موضع شكست است. در طول تاريخ كساني كه به صاحت پيامبران(ص) اهانت كرده‌اند چيزي جز ذلت ابدي براي خود كسب نكرده‌اند.

وي ادامه داد: كساني كه به چنين اقداماتي دست مي‌زنند در مقابل موج عظيم خداخواهي دنياي اسلام شكست خورده خواهند شد. آنها از انسانيت هيچ بويي نبرده‌اند و تصور مي‌كنند با انفجار در حرم ائمه(ع) امت اسلامي را شكست مي‌دهند. اما به سختي در اشتباهند. با اين اقدامات ما مصمم‌تر از گذشته در مسير انقلاب و برپايي آرمان‌هاي آن حركت خواهيم كرد.

رييس جمهور در ادامه سخنانش با بيان اين كه امت اسلام به بركت انقلاب اسلامي ديگر ترس و شكست را تجربه نخواهد كرد و ترس و شكست را به جبهه‌ي دشمنان زبور خود تحميل خواهد كرد تاكيد كرد: نشانه‌هاي شكست و اضمحلال نظام سلطه را به خوبي مي‌بينيم و اميدوارم ملت ايران به زودي شاهد از بين رفتن نظام سلطه و برپايي پرچم عدالت و يكتاپرستي باشد.

بنابراين گزارش در ميان سخنان احمدي‌نژاد يكي از حاضران در سالن شعار بيداد از زمين‌خواري سر داد كه احمدي نژاد گفت: دولت برآمده از اراده مردم در خدمت مردم است و دست همه نااهلان را از بيت‌المال كوتاه خواهد كرد.

وي ادامه داد: بايد در دفاع از عدالت و حقوق عمومي محكم، شجاع و صريح باشيم، امكانات مالي و فرصت‌ها متعلق به عموم مردم است و همه موظفيم بر درست استفاده كردن از امكانات نظارت كنيم.

رييس جمهور تصريح كرد: امروز ماموريت داريم ايران را بسازيم. همه استعدادها بايد شكوفا شود و راه آن برقراري عدالت، همبستگي و كار و تلاش است.

رييس جمهور گفت: وظيفه‌ي دولت برنامه ريزي، توجه به همه استعدادها، ساخت زيربناها، فراهم كردن تسهيلات و حمايت و هدايت است، اما كسي كه كشور را مي‌سازد، مردم هستند. آنچه كه كشور را به جلو مي‌برد نيروي بي پايان ملت است و دولت با همه‌ي توان و ظرفيت در خدمت ملت خواهد بود و آن چه كه كشور را مي‌سازد اراده‌ي پولادين ملت است.

احمدي نژاد تاكيد كرد: همه بايد خود را براي ورود به عرصه‌ي ساختن كشور آماده كنيم تا هيچ استعدادي معطل نماند. ما به دنبال اجراي عدالتيم و از نشانه‌هاي آن سفر هيات دولت به استان چهار محال و بختياري است، اميدوارم استان چهارمحال و بختياري همان طور كه در شجاعت، علم و ادب پيشتاز بوده در برپايي عدالت هم پيشتاز باشد.

وي با بيان اين كه استان چهارمحال و بختياري از لحاظ طبيعي يكي از مستعدترين استان‌هاي كشور است، گفت: در پيشتازي مردم استان چهارمحال و بختياري در پيروزي و تثبيت انقلاب اسلامي ترديدي نيست.

بنابر اين گزارش رييس جمهور در ابتداي سخنانش با عذرخواهي از مردم استان چهارمحال و بختياري به دليل تاخير در سفر به اين استان از اين كه موفق به حضور در ميان مردم چهارمحال و بختياري شده است، خدا را شكر كرد.

پيش از سخنان رييس جمهور نمايندگان مختلف اقشار و اصناف استان چهارمحال و بختياري مسايل و مشكلات خود را با رييس جمهور در ميان گذاشتند.

انتهاي پيام

  • پنجشنبه/ ۴ اسفند ۱۳۸۴ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8412-02388
  • خبرنگار :