استاندار فارس در آيين گراميداشت روز جهاني گردشگري: فضا براي يك تحول عظيم در عرصه‌ي گردشگري شيراز آماده شده است

استاندار فارس گفت: با ايجاد زيرساخت‌هاي مناسب درچند سال اخير نسبت به افزايش تعداد جهانگردان ومعرفي درست جاذبه‌هاي تاريخي استان بسيار اميدواريم .

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) دكتر محد ابراهيم انصاري لاري  در آيين گرامي‌داشت روز جهاني گردشگري در هتل هماي شيراز با بيان اين مطالب بالا افزود: هم اكنون حدود 8 هزار طرح در زمينه گردشگري و 4 هتل 5 ستاره در شيراز خواهيم داشت كه توجه درست دولت را به اين بخش در استان نشان مي‌دهد 

وي افزود: در ساليان اخير بسياري از جاذبه‌ها و فضاهاي ميراثي استان ساماندهي شده و به جاذبه آنها اضافه شد كه در اين رهگذر تخت جمشيد ، فضاهاي تاريخي ، مساجد ارزشمندي ، مثل مسجد وكيل و نيز ارگ كريم خاني وضعيت دگرگون شده‌اي را پيداكردند.

استاندار فارس به وضعيت پروازهاي خارجي در شيراز اشاره كرد و گفت: در بعد پروازهاي خارجي با همت اداره كل راه و ترابري استان شاهد 2 سالن نسبتا مناسب در فرودگاه شيراز هستيم كه بعد از فرودگاه امام در تهران ، بهترين ترمينال‌هاي ورودي و خروجي را فرودگاه شيراز دارد، در حالي كه كه اين وضعيت در سه سال پيش بسيار آزاد دهنده بود ونمي‌شد در آن وضعيت از شيراز به كشورهاي اروپايي پرواز داشت.

انصاري افزود: در حال حاضر سرمايه گذاران در شيراز وارد كار شده‌اند  و فضا بسيار آماده است تا شيراز يك تحول عظيم رادر عرصه‌ي گردشگري و جهانگردي شهر باشد و اين حركت را مسوولان مديون فعالان حوزه‌ي گردشگري هستند، چرا كه آنها هستند كه مسوولان را وادار به حركت مي‌كنند.

وي در پايان ضمن اميدواري نسبت به تداوم اين گونه حركت‌ها گفت: اميدوارم دولت ومسوولان جديد استان با توجه ويژه‌ي خود به تداوم اين طرح‌ها كمك كنند.

انتهاي پيام

  • چهارشنبه/ ۶ مهر ۱۳۸۴ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8407-03038
  • خبرنگار :