/تريبون آزاد دانشجويي/ دبير يك انجمن اسلامي دانشجويان: ـ در انتخاب روساي دانشگاه‌ها حساسيت بيشتري باشد ـ جايگاه زنان در كابينه‌ي احمدي‌نژاد ناديده گرفته شد

دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شاهرود، اظهار داشت: ما به عنوان دانشجو از آقاي زاهدي - وزير پيشنهادي علوم - تقاضا داريم در انتخاب روساي دانشگاه‌ها، حساسيت بيشتري به خرج دهد.

« عليرضا شمشيري » به خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: در مجلس قرار است راي‌گيري انجام شود، بحث گروه مخالف در مجلس بر اين محور است كه احمدي‌نژاد از افراد متخصص و بهتري براي وزارت در كابينه‌ي خود استفاده كند و به دليل شعار جوان‌گرايي كه مطرح شده است، تنها قشر جوان را به كار نگيرد بلكه از وزراي قبلي يا ديگراني كه با تجربه هستند، نيز استفاده كند.

وي در ادامه گفت: قرارگيري بعضي از وزراي پيشنهادي در پست‌هاي كابينه سنخيت چنداني ندارد و مي‌توان در مورد آنها تجديدنظر كرد.

دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شاهرود، هم‌چنين گفت: حدود 10 ميليون نفر به دكتر احمدي‌نژاد راي ندادند و لازم است كه نماينده‌اي از سوي اين افراد مخالف نيز در كابينه وجود داشته باشد.

وي با بيان اينكه «جايگاه زنان در كابينه‌ي احمدي‌نژاد ناديده پنداشته شده است»، افزود: خيلي خوب است كه از زنان در كابينه‌ي دولت استفاده شود، چون فقدان زنان در كابينه احساس مي‌شود.

شمشيري در پايان گفت: با توجه به اينكه دولت يكدست شده است و همگي از يك جناح هستند بايد سعي كنند تا مردم‌سالاري را مدنظر داشته باشند و در جهت پيشبرد اهداف مردمي بكوشند. ما براي دولت جديد آرزوي موفقيت داريم.

انتهاي پيام

  • یکشنبه/ ۳۰ مرداد ۱۳۸۴ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8405-13881
  • خبرنگار : 71146