/تريبون آزاد دانشجويي/ يك عضو انجمن اسلامي دانشجويان: 0 نگاه عميق به آرايش سياسي جديد ضروري است 0 جناح راست چگونه اصلاح طلبان را تحمل خواهد كرد؟

يك عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي گفت: مهمترين مساله‌ي سياسي روز كه مي‌توان و بايد به آن پرداخت، نگاه عميق به آرايش سياسي پديد آمده در گروه‌ها پس از انتخابات نهم رياست جمهوري است.

« يونس رشيد‌پور » به خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايرن(ايسنا) گفت: پس از انتخابات نهم، طيف راست پس از در اختيار گرفتن قدرت مي‌تواند حرف‌ها و مطالبات و انتقاداتي كه در 8 سال اخير انجام داده و بيشتر از مباحث نظري و شعارهايي مطرح بود، پس از در اختيار گرفتن قدرت به آنها عمل خواهد كرد.

وي افزود: از سوي ديگر، جناح چپ اعم از مدرن و سنتي، به دليل آنكه از بدنه‌ي سياسي [نهادهاي] كشور حذف مي‌شوند بيشتر به مباحث نظري و نيز به بازسازي تشكيلاتي خود روي مي‌آورند و به تصحيح كنش‌ها و رفتار‌هاي سياسي خودشان پرداخته و طيف راست نيز عملگرا خواهند شد.

رشيدپور همچنين به احضار «الهه كولايي» معاون دبير كل جبهه‌ي مشاركت به دادگاه نيز به عنوان يكي از مسايل مهم سياسي روز اشاره كرد و افزود: بايد ديد كه در آينده جناح راست چگونه اصلاح طلبان را تحمل خواهد كرد و چشم اندازي كه در آينده شاهد آن خواهيم بود اين است كه فضاي سياسي كشور به سمت محدوديت بيشتر پيش خواهد رفت؟ همچنان كه اكنون از شعار توسعه‌ي سياسي به عدالت اقتصادي نزديك شديم.

انتهاي پيام

  • دوشنبه/ ۱۰ مرداد ۱۳۸۴ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8405-04190
  • خبرنگار :