مریم کرمی در گفتوگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: همه مشاوران ۱۴۸۰ به رعایت اصول رازداری و محرمانه بودن اطلاعات تماس گیرنـدگان متعهدند و با توجه به تنوع تماس گیرنـدگان و گوناگونی مشکلات آنـان، گاه ضـروری است ارجاع جهت مشاوره حضوری نیز صورت پذیرد.
وی در خصوص ویژگیهای خط مشاوره ۱۴۸۰ به عنوان یکی از در دسترسترین راههای مشاوره تلفنی، بیان کرد: این خط در بخش دولتی متمرکز بوده و تمـاسگیرنـدگانی که به دلیـل شرایط خاص، شاغل بودن و عـدم دسترسـی به مراکز مشاوره حضوری و ... نمیتواننـد از خـدمات مشاوره حضوری اسـتفاده کنند به سادگی میتوانند ازخدمات مشـاوره تلفنی استفاده کنند.
وی ادامه داد: همچنین مشـاوره تلفنی امکان آن را فراهم میسازد تا افراد نیازمنـد در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند سریع و آسان و به صورت رایگان از کمکهای مشاوران متخصص و مجرب بهرهمند شوند.
کرمی خاطرنشان کرد: خط ۱۴۸۰ با اهتمام متخصصان و کارشناسان با تجربه بهزیستی تاکنون توانسته در زمینه ارائه خدمات مشاورهای در زمینه مشکلات فردی، تحصیلی، تعارضات زناشویی، ارائه راهنمایی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره کودک و نوجوان مشاوره تربیتی و ... ارجاع به مراکز تخصصی موفق عمل کند.
سرپرست ادارهکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته، ۱۹ هزار و ۳۶۵ تماس موفق با این خط برقرار شده است، یادآور شد: خط ۱۴۸۰ (صدای مشاور) بهزیستی همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب آماده ارائه راهنمایی و مشاوره و پاسخگویی به عموم مردم است.
انتهای پیام