امکان شکایت از تخلفات صنفی در سامانه ۱۳۵

به منظور تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی از تخلفات صنفی و با هدف کاهش مراجعات مردمی و پاسخگویی به تقاضاهای مطروحه در این زمینه، سامانه میز خدمت الکترونیک سازمان تعزیرات حکومتی (۱۳۵) طراحی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، یکی از قابلیت های سامانه ارتباطات مردمی سازمان تعزیرات، دریافت شکایات با موضوع  گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، اخفاء و امتناع از عرضه کالا، عرضه خارج از شبکه، فروش اجباری، عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی است که به صورت برخط ثبت و تمامی مراحل رسیدگی تا صدور حکم از طریق ارسال پیامک به اطلاع شاکی خواهد رسید.

شهروندان در صورت مواجهه با تخلفاتی همچون گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و موارد دیگر کافی است شکایت خود را به صورت آنلاین در سامانه ارتباطات مردمی سازمان تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

این سامانه الکترونیک به آدرس tazirat۱۳۵.ir و آدرس t۱۳۵.ir در اختیار مردم قرار گرفته تا از تخلفات گوناگون اصناف و درگیری‌های احتمالی جلوگیری کند یا مردم می‌توانند با شماره گویای ۱۳۵ تماس بگیرند.

مردم می توانند در سامانه ۱۳۵ شکایت خود را در خصوص تخلف بازارهای مجازی و حقیقی را به صورت رایگان ثبت کنند و سازمان تعزیرات آن را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۱۴ اسفند ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403121409584
  • خبرنگار : 71429