به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در این بازدید ضمن شنیدن اظهارات مدیران شعبِ مذکور نسبت به اخذ نظر از تعدادی از مراجعین ( بیمه گذاران/ ذینفعان) حاضر و همچنین تماس تلفنی با برخی از شهروندان که در روزهای گذشته به مراکز فوق مراجعه کرده بودند، در رابطه با نحوه برخورد و پاسخگویی عوامل اجرایی با مراجعین، نحوه و چگونگی ارزیابی به منظور تعیین خسارت/ افت خودرو، زمان و چگونگی پرداخت و همچنین تعدادی از پروندههای تشکیل شده در دو ماه گذشته به صورت نمونه مورد بررسی قرار گرفت.
بنابراین گزارش، در خصوص ایرادات احصایی از جمله استفاده از ارزیابان دارای پروانه معتبر از بیمه مرکزی به منظور برآورد و تعیین خسارات وارده/ خسارات ناشی از افت خودرو به منظور تعیین صحیح خسارات وارده و همچنین پرداخت به موقع به بیمه گذاران/ ذینفعان تذکر و توصیههای لازم به منظور رعایت قوانین و مقررات مربوط و همچنین ارایه خدمات مطلوب و مناسب به مسئولان مربوط داده شد.
انتهای پیام