در بارش برف اخیر انجام شد

ثبت حدود ۳۰ هزار تماس مردمی با مرکز مدیریت راه‌های خراسان شمالی

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در بارش برف و کولاک اخیر (۱۹ تا ۲۷ بهمن) حدود ۳۰ هزار تماس مردمی با سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شد.

علی ربانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از تعداد تماس های ثبت شده با مرکز مدیریت راه های استان، ۲۵۹۷ مورد تماس با اپراتور بوده است. بیشترین تماس ها در این مدت درباره شرایط جوی، امدادرسانی، شکایت های باری و مسافری و پیگیری شکایت ها، مشکل مشاهده شده جاده ای و مسافرت بین شهری بوده است.

وی ادامه داد: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای هستند و هم‌وطنان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت جوی، انسداد راه‌ها و ترافیک محورها مطلع شوند. همچنین شکایت خود را در حوزه‌های راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۷ بهمن ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403112720082
  • خبرنگار : 50046