تجمیع خدمات دهی در ۲ مرکز تعویض پلاک تهران

در حال حاضر، ۲ سالن به فضای فیزیکی ـ محیطی خدمات دهی مرکز تعویض پلاک "اتحاد" اضافه و تمام ظرفیت‌های مرکز تعویض پلاک "خاوران " اعم از نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات به مرکز " اتحاد " اضافه شد.

به گزارش ایسنا، با تعطیلی مرکز تعویض پلاک خاوران در جنوب شرقی تهران (ابتدای جاده خاوران،سه راه خاور شهر)، تصمیم مدیران در بنیاد تعاون فراجا و موسسه راهگشا بر آن شد که ظرفیت خدمات دهی در مرکز تعویض پلاک " اتحاد " در شرق تهران (حکیمیه، خیابان دماوند)  افزایش یابد و به نوعی با افزایش ظرفیت‌ها، تجمیع خدمات دهی در دو مرکز، با محوریت پویایی  تعویض پلاک " اتحاد " محقق شد.  

سردار محمد قاسم ناظر؛ مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا در جریان حضور در مرکز تعویض پلاک " اتحاد "، بازدید میدانی، گفت و گوی چهره به چهره با کارکنان و مراجعه کنندگان، می‌گوید: بازدید میدانی از همه مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور در بازه‌های زمانی متناوب  در دستور کار است؛ در واقع این بازدیدهای میدانی با هدف بررسی  "کیفیت" خدمات دهی به مردم، احصاء دقیق برخی فرایندهای معیوب  در شیوه خدمات دهی، تلاش حداکثری  برای رفع نواقص و اشکالات، تمرکزبر تقویت  نقاط قوت و ...  صورت  می گیرد.  

وی با بیان اینکه تکریم مراجعه کنندگان، تسهیل و تسریع خدمات از اولویت های جدی ما در فرایند خدمات دهی به مردم است، افزود: در حال حاضر، در طول روز بیش از ۲۵۰۰ نفر از شهروندان جهت دریافت خدمات به مرکز تعویض پلاک اتحاد مراجعه می کنند و همکارانم در این بخش، تلاش و تمرکز حداکثری بر ارائه بهترین خدمات در نهایت کیفیت و سرعت را دارند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: برایند ارزیابی میدانی از مراجعه کنندگان حاضر در این مرکز تعویض پلاک، حکایت از ارتقاء رضایت مندی مردم از شیوه خدمات دهی ادارد، البته که تا رسیدن به نقطه ایده ال فاصله داریم و به دنبال کاهش زمان معطلی مردم در این مراکز، سرعت بخشی در ارائه خدمات توام با دقت و کیفیت بیشتر هستیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا با گریزی بر موضوع  تعطیلی مرکز تعویض پلاک خاوران در جنوب شرقی تهران ادامه داد: در حال حاضر ۲ سالن به  فضای  فیزیکی ـ محیطی خدمات دهی مرکز تعویض پلاک "اتحاد"  اضافه و تمام ظرفیت های مرکز تعویض پلاک "خاوران " اعم از نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات به این مرکز افزوده شده است؛ امروز مرکز تعویض پلاک "اتحاد"  تجمیعی از ظرفیت های حداکثری برای ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است، سرویس و خدمات دهی در این مرکز  دو برابر و نیم شده است.

سردار ناظر در پاسخ به این سوال که آیا فضای فیزیکی ـ محیطی و سایر ظرفیت ها در مرکز تعویض پلاک "اتحاد" پاسخگوی میزان درخواست و مراجعات است ؟ گفت: در حال حاضر بله ،علاوه بر اینکه "خوشایند سازی محیطی " در دستور کار است، باید بگویم  فضای فیزیکی و نیز تعداد غرفه های خدمات ده و پاسخگو به مراجعه کنندگان کافی است،  البته در آینده  و بر مبنای "نیازسنجی"، بر تخصیص ظرفیت های بیشتر در تمامی ابعاد به منظور تسهیل و تسریع خدمات دهی در این مرکز متمرکز خواهیم شد.

وی گفت: ان شاء الله در آینده ای نزدیک با بهره گیری از ساز و کارهای نوین و هوشمند به دنبال  ارائه خدمات به مردم، بدون مراجعه حضوری به این مراکز هستیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403112518731
  • خبرنگار :

برچسب‌ها